Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden bolten til nedre bærearm tok kvelden når jeg demonterte har jeg bestilt litt smått fra koed her om dagen..

33−41−1−132−565 Møtrik (Spændes 250Nm) <--- mutter til stikkakslingen fremme i navet

33−32−6−772−698 Bolt til bagbro <--- bolt til nedre bærearm som går inn i spindelen

33−32−6−760−668 Møtrik M12x1,5−10

34−32−1−159−524 Br slange bag, E36 (4110053)

34−32−6−755−555 Kobling/bremserør M10/M10−260mm

Fant ut at jeg har fri stort sett hele neste uke, så om delene kommer frem i skaplig tid så skal jeg forsøke etter beste evne å få skilter på bilen innen uka er omme.. hvorvidt det går gjenstår å se..

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Hva er billig? :P

Har ikke oppdatert her på en stund ser jeg.. får se om jeg får gjort det i mårra en gang.. kan si så mye som at det forhåptentligvis blir skilter ganske så snart..

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan bli bra denne. Er enig i at zender/racing dynamics leppa er kanonfeit. Beste man kan gjøre med org front i mine øyne, men vanskelig å få tak i ja.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Har gitt opp å finne den leppa, dessverre.. Men fikk en meget god pris på en m-tech front så det var dumt ikke å slå til :P Men front kan man alltids bytte.. Har skrevet en kjapp liten update på et annet forum nå, får vel lime den inn her også:

Øppdeit!

Lenge siden sist nå, men det har da i det minste skjedd bittelitt..

Aner ikke hva siste update var, men kan tenke meg at det var rundt de tider jeg bytta slavesylinder på bremsa bake. Ble i hovedsak byttet fordi jeg ødela den etter å ha bytta en foring i bakstillinga..

adivass tuller med bremsene bake..

22112010412.jpg

Når motivasjonen var dårlig ble litt mindre krevende jobber utført.. filterbytte må til..

18112010409.jpg

Jeg sleit lenge med den hersens ABS sensoren som måtte byttes. Den satt godt! Men med litt makt og oppfinnsomhet så kom den til slutt ut. (dere ser kanskje treskruen som står i den gamle)

IMG_4983.jpg

Det var en feil eller to med eksosen.. Siden den ene av de to løse flensene som kobler bakpotta til resten av eksosen hadde fallt av ble det helsveiset. Fornøyd og klar til EU så hengte jeg på plass eksoen, for å finne ut at det var et hull i katalysatoren.. vel vel, ned med eksosen igjen og sveise mer.. Bilder har jeg ikke av dette, men jeg har ett av mitt oppfinnsomme eksosoppheng:

06022011444.jpg

Ellers så henta jeg meg litt deler

IMG_5647.jpg

Gamle lykter:

05022011442.jpg

Nye lykter:

05022011443.jpg

Nytt emblem, da det gamle var pensla i bilens farge....

12022011453.jpg

Bilen fikk se dagslys for første gang siden første snøfall:

10022011451.jpg

Og noen dager etter så fikk den noe nytt i fronten:

16022011458.jpg

Bremserøra bakover er skifta ut til kobber, da jeg fikk anmerkning om rust på de på etterkontrollen..

Slitasjevarsler på bremsene er skifta.. fiksa ene skiltlyset da det hadde kabelbrudd.. et par småting som er gjort, og det er ikke mye spennende å skrive om :P

Har lite bilder fordi det har vert KALDT å skrue ute i vinter, og da er bilder det minste jeg har tenkt på :P Håper å komme sterkere tilbake, og få den i stand som en grei bruksbil.. Har laga iso på den og fått inn spilleren fra opelen, en sony x-plod ettellerannet :P

Ellers, så måtte skiltene på opelen inn.. dette er en bil jeg virkelig kommer til å savne! :( Den har vert en veldig god venn i 1.5 år!

18022011463.jpg

God kveld!

Skrevet

Jepp, fann ut at de va potensielt dyrare å bestille frå tyskland :P

Satsa på at de fungera greit!

Men du, du hakje sånne senteremblem te dissa felgane? :P

Skrevet

Hehe ;)

Good shit !

Senterkoppa du meina ?

Nei, visst du ser på første innlegget på prosjekt tråden min, so ser du att der ikkje e.

Dissa bilda vart tatt med forge eigar so ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...