e30 1986 Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 fått tilbud om å få kjøpt komplett Rieger styling. lurer bare på om bilen min hadde passet det i forhold til det som er på nå?? Håper på rask respons.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomascr Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 jeg personlig mener at e30 kun passer mtech 1 eller 2. hvist ikke, hold den orginal:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Just-turbodiesel Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 plast, er det ikke slikt kun matbokser skal ha? Link to comment Share on other sites More sharing options...
316 Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Nei, de gamle gode er laget i metall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30 1986 Posted September 4, 2010 Author Share Posted September 4, 2010 takk for seriøse svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
316 Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Ok, du skal få et seriøst svar... Jeg synes det som sitter på bilen nå er stygt (mindre pent) mens rieger er dritstygt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30 1986 Posted September 4, 2010 Author Share Posted September 4, 2010 er igrunnen på jakt etter Mtech styling men gidder ikkje kjøpe nytt ennå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
316 Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Se der ja, spar heller pengene dine til det i stedet for å kjøpe rieger som du egentlig ikke liker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian H. Foss Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Spar heller pengene ja. Personlig kjører jeg heller uten fangere i det hele tatt, eller lar bilen stå, mot å ha rieger styling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30 1986 Posted September 4, 2010 Author Share Posted September 4, 2010 har ikke sånn peiling men hva slags "styling" er det på den bilen nå?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild G. Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 er bildene du la ut bilen din, eller er det bilde av stylinga du har fått tilbud om? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E30Frelst Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Huffameg... Også enda videre.. Til RIEGER.. Spar heller penga til du får råd til noe ordentlig plast Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30 1986 Posted September 4, 2010 Author Share Posted September 4, 2010 bildene er min bil kjøpte den for ca 2 måne siden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild G. Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 ser ut for meg som det er rieger styling du har fra før. type e46 m3 look. jeg personlig ville ha droppa rieger stylinga og venta på at det dukker opp komplett m-tech1 styling til salgs. eventuelt fått bilen tilbake til orginal stand, men det spørs jo litt hvordan det ser ut bak stylingen som er der nå. er vel ikke sikkert at orginalfangere, kanaler, front og bakplate er i fin stand lengre. jeg synes vertfall at disse gamletypen e30 er finest uten styling, men om man skal jåle den opp så er m-tech1 det beste alternativet. uansett så er det jo din bil og ditt valg, men husk å ta i betrakning at visst en skal ha på ny styling så kommer det til å koste en del tusenlapper bare i lakkering, nye klips osv.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Du har Rieger på bilen din i dag også. Jeg antar du har fått tilbud om noe sånn som på bildet under? (Rieger GTS) Isåfall, ikke gjør det Selger Mtech2-kopi på GS og mange andre plasser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts