e30 1986 Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 lurte på hvor jeg får kjøpt kattkiller til denne fangeren? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 catkiller? was is das? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 http://www.bsbildeler.no har mye sånt universal-greier, men VÆR SÅ SNILL ikke hiv mer plast på den bilen... Org/mtech/is er eneste rette på E30... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Gs har catkiller til den rieger fangeren. De har det til den fangen om du skulle hatt det på e36 og e46 ihvertfall, så da tar jeg det for gitt at de har til e30 utgaven også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 jeg foreslår å spikre fast en 2"x6" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 jeg foreslår å spikre fast en 2"x6" Det er faktisk bedre å bare rive av hele fronten enn å prøve å få e46 m3 look på en e30 kul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Skaf deg en katt istedenfor cat killer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Alle er ikke like, la mannen få ha på denne fangeren , han spørr da for faen ikke om hva dere syns om den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 1986 Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 det var da voldsomt ja .. venter igrunnen på svar fra en med Mtech styling jeg skal kjøpe. ville bare høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Enig, la han få ha den fangeren han vil. ALLE kan ikke ha lik styling, selv om noe er penere enn annet. Til topic: En catkiller kan du jo lage deg selv Jeg gjorde det på en av mine første E30`r, du kan bruke plexiglass eller noe annen type plast og skjære til og lakkere til slutt. Til stagene er det bare å være litt oppfinnsom, finne noe med justeringsmuligheter og skru det fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå