Gå til innhold

Hva hvis denne ble stoppet i kontroll? :) Se oblatene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipper de slipper unna så lenge media ikke fatter interesse. For å fremme likhet for loven, burde du kanskje tipse VG eller lignende om dette. Kan sikkert bli en fin debatt med tanke på alle probleme det er med oblatene for årsavgiften i år(igjen...).

Skrevet

Jeg tror jeg avstår...hehe. Bør jo ikke være noe problem så lenge bilen er såpass ny som denne er...men greit at ting er på stell i en bil som skal benyttes til utrykninger ;)

Skrevet
Jeg tror jeg avstår...hehe. Bør jo ikke være noe problem så lenge bilen er såpass ny som denne er...men greit at ting er på stell i en bil som skal benyttes til utrykninger ;)

Du kan jo prøve det argumentet når du kommer kjørende med din ganske nye bil som ikke har alle papirer på stell.... :lol:

Skrevet

Jeg hadde nå sendt den til media jeg da... ser for meg litt komplikasjoner da ambulansen raser av veien og dreper en pasient.

Skrevet

Flere av Politibilene her i byen kjører fortsatt rundt med 2010 oblater! Glemmer aldri den sivil V70en jeg så i fjor med 2007 oblater!!! :shock: Så de gjør nok mer som de vil ja!

Skrevet

Hadde det vært en politibil,så hadde jeg skjønt det.Men ambulanse er det greit å ha mest mulig biler ute for vår sikkerhet,selv om den ikke er godkjent,skal vel litt til at denne er helt ødelakt (så rimelig ny ut).

Skrevet

Dette var jo snedig. Er jo ganske strenge regler på at Ambulansene skal godkjennes hvert år. Men er nok noen som ikke helt har fulgt med i timen her..

Skrevet

Nå kjører en ambulanse "litt" lenger enn en vanlig personbil pr år så ekstra viktig å ha kontroll. Mange kjører over 100K km.

Men er vel inne på servicer osv så er nok bare en formalitet som er glemt.

Men 4 år gamle biler kan være i overraskende dårlig stand. En VAG med multilink har gjerne slakk i hele forstillinga på første PKK :roll:

Skrevet

hviss alle dere som ber trådstarter å tipse VG heller tipser VG selv så blir det bedre. dere kan jo likegjerne gjøre det selv. og jo fler som melder fra om dette jo mer inntresangt blir det for VG å ta opp. da vil de jo tro det er en stor inntresang sak siden så mange inntreserer seg for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...