andreastrones Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Hei! Vil prøve å nå ut til så mange som mulig, da vi i natt har hatt innbrudd i våre lokaler! Det virker som et proffesjonelt bestillingsoppdrag, da det har etterlatt seg lite matereielle skader, deaktivert alarmsystem og koblet ned videokameraer! De har kun fått med seg to biler, deriblant denne BMW M3 Cabriolét'en! Regnr er AR88800, men det ser ut til at de har fått med seg prøveskiltene våre (SV66), og kjører på disse! Vi trenger alles hjelp her, dersom vi i det hele tatt skal ha noe håp om å få bilen tilbakers, derfor; Tips som gjør at bilen blir funnet eller ansvarlige stilt for ansvarlig rett vil bli belønnet høyt! Ser du noe, ring nærmeste politikammer, eller oss direkte på mobil 410 70 000. På forhånd, tusen takk til de som kan hjelpe!
Fredrik 90 Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Da er det godt å vite at det ikke er lett å stikke seg bort i en M3 i trafikken. Særlig ikke en cab, noe jeg ville lagt merke til øyeblikkelig! Jeg formoder at det er denne det er snakk om: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24243294 Den må komme til rette for dette er en perle av en bil!
Wacman Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Stygt redd for at den bilen er i en container eller på en lastebilhenger allerede før sola sto opp i dag. Det lukter proffe østeuropeere igjen. Hold utkikk etter mistenkelige lastebiler/hengere med skilt fra enten russland eller latvia/litauen, det kan fort være lønnsomt!
SSM Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Nå begynner det seriøst å bli rimelig crazy tilstander her!
Fredrik 90 Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Nå begynner det seriøst å bli rimelig crazy tilstander her! Synes jeg også! Vi har en av europas eldste bilparker men vi har til gjenngjeld stor tetthet av lukseriøse biler. Leste en plass at Norge var blandt landa i verden som hadde fleste Porscher, BMWer og Mercedeser per innbygger. Ikke rart det årlig kommer bander fra østeuropa for å plyndre oss for biler vi har jobbet og slitt for og betalt skatter og avgifter i hauger og lass. Men jeg skjønner jo at de velger Norge! Svenskene kjører kun kjipe Volvoer, Danskene kjører små gamle Peugeoter så der er det ikke noe å hente! Så kjenner de vel litt til det Norske politivesen og dems vilje til å oppklare saker, i tillegg til at vi blåøyde og naive Nordmenn setter luksusbilene våre på gaten med nøkklene hengende rett innenfor ulåste dører.(ikke at det har noe med denne saken å gjøre) Glemmer ikke han som ble frastjålet sin ML 63 AMG mens bilen sto og sveiv på tomgang. En Bentely forsvant i Bergen fordi nøkklene sto i tenninga mens eiern var i butikken. En E60 M5 og ny X5 forsvant da de klarte å lirke nøkklene ut av en brevsprekk for nøkkelevering. En ikke langt unna her jeg bor hadde innbrudd i huset sitt, nøkklene til dems nye XC70 lå på kjøkkenbordet, vips så var bilen også borte. Det er jo nesten som å ta sukkertøy fra småbarn
SSM Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Glad jeg bor på en øy og at man MÅ gjennom bom stasjon eller ta ferje for å komme seg noen vei. Samt at soverommet mitt er 5m fra garasjedøra og balltreet og samurai sverdet mitt står rett attmed senga Jeg er klar! heheh
Fredrik 90 Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Samt at soverommet mitt er 5m fra garasjedøra og balltreet og samurai sverdet mitt står rett attmed senga Jeg er klar! heheh Hehe! Jeg har heller ikke mange meterne fra soveromsvinduet til garasjen, men det er bare det at soverommet er i 3 egt i huset. Men jeg har funnet ut en teknikk på hvordan jeg skal komme meg ned, har heldigvis et halvtak over inngangpartiet jeg kan mellomlande på. Har stått og fundert ut det hele uten å prøve det i praksis(med tanke på hva naboene vil tro). Våpen trenger jeg ikke da bare tanken på at noen vil ta noe som er mitt og som jeg har betalt for, er mer en nok til å sette meg i en svært uhyggelig sinnsituasjon
Arotished Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 samurai sverdet mitt står rett attmed senga Jeg er klar! heheh Litt formye kill bill?
SSM Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 samurai sverdet mitt står rett attmed senga Jeg er klar! heheh Litt formye kill bill?
Erebus Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 vet du ikke at det er dødsstraff for å stjele en bmw?
Arotished Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Når det iche engang e dødsstraff for å drepe et menneske i Norge tviler eg på d
E28 TURBO Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Har dere opptak fra siste uke, mulig å gå tilbake å se?? en det har dere vel allerede gjort!
andreastrones Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 Da er det godt å vite at det ikke er lett å stikke seg bort i en M3 i trafikken. Særlig ikke en cab, noe jeg ville lagt merke til øyeblikkelig!Jeg formoder at det er denne det er snakk om: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24243294 Den må komme til rette for dette er en perle av en bil! Det er denne bilen det er snakk om ja, og er selv redd for at bilen allerede er ute av landet. Samtidig, dersom den skulle dukke opp igjen på andre nettstedet, enten som hel eller delebil, så setter vi stor pris på tips! Dette interiøret finnes det ikke mangen av, så det kan jo være noe hjelpende. Likevel, vi har gått gjennom kameraopptak fra nærliggendes områder også, uten at dette har vist noe unormal aktivitet. Så eneste gode tipset jeg har; døgnåpen butikk med personale liggende på vakt med hagla!
Alex88 Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Dere har jo hatt innbrudd før også. Har familie der så er der neste hver dag. Har ikke sett noe unormalt, dessverre. Men skal holde øynene åpne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå