Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny info hentet fra http://www.rudskogen.no

Viktig informasjon til alle brukere av Rudskogen Motorsenter. Vi innfører nye regler på anlegget.

Rudskogen Motorsenter har innført nye regler i depot og gokartbanen når denne blir benyttet som depot. Samtlige biler som skal benyttes på hovedbanen skal ha PVC-presenning under seg i... depotet og på gokartbanen. Grunnen til dette er at oljesøl har blitt et stort problem på anlegget.

Påbudet med presenning (PVC-duk) gjelder fra 1. september 2010, og vil gjelde fra Gatebiltreffet i september. Dette gjelder også alle andre bil og MC-treff på anlegget i fremtiden.

Det er kun gummipresenning (PVC-duk) som vil bli godkjent. Lettpresenninger er ikke tillatt ettersom de ikke er oljetette og går lett i stykker.

Det blir solgt PVC-duker på Rudskogen Motorsenter under hele arrangementet. Vi selger OB Wiiks Polyester/PVC-duk 650 gram/m2, som er flammehemmende,

Presenningene er 2,5m x 4.0 m, og blir solgt for 800 kroner inkl. MVA.

Her er de nye reglene:

Alle biler som skal benyttes til banekjøring skal ha PVC-presenning under seg i depotet.

Oljesøl på asfalt er forbudt.

Burning er ikke tillatt i depotet og pit-lane.Vis merRudskogen Motorsenter

http://www.rudskogen.no

Skrevet

Er det så rart da?

Kjøres jo go-cart på banen hvor bilene står parkert, så jeg skjønner det egentlig veldig godt..

Skrevet
Er det så rart da?

Kjøres jo go-cart på banen hvor bilene står parkert, så jeg skjønner det egentlig veldig godt..

Gir da beng i go kart banen. Er depotet jeg bruker...

Skrevet

Depoet er mer forståelig..

Men at de ikke vil ha olje på gokart banen skjønner jeg fryktelig godt

Skrevet
Depoet er mer forståelig..

Men at de ikke vil ha olje på gokart banen skjønner jeg fryktelig godt

Huh? Tror jeg skjønte hva du mente men var noe galt der eller i hode mitt :P hehe

Skrevet

sitter å titter etter duker faktisk. det er ikke spes billig.

jeg skal hvertfall ha med meg før neste treff. står ikke der i kø

Skrevet
sitter å titter etter duker faktisk. det er ikke spes billig.

jeg skal hvertfall ha med meg før neste treff. står ikke der i kø

Hvor skal du kjøpe fra?

Skrevet

Det er vel sikkert såpass mange som ønsker å stille på arrangementene, at de kan bare vrake de som ikke ønsker å kjøpe pressening av dem.. På feks Eikås som er en ren Gokart bane har vel dette aldri vært et problem.. Jeg tenker hvertfall at det må være mer kundevennlig å heller bruke midler for å fjerne oljen i ettertid, enn at ALLE må ha pressening under plassen hvor bilen står til en hver tid. Hva Rudskogen tjener mest penger på er det vel ingen tvil om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...