S.Arnesen Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 På en måte så er det jo greit nok, man får jo "sin egen plass" for dagen. Selv er jeg likegyldig til hvor jeg parkerer når jeg er og misbruker bimmeren, pleier bare å finne en plass der det ikke ligger verktøy elller lignende. men ifra nå av så må man jo parkere på duken
Trondbrandsen Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Vil ikke dette kunne skape mye kaos, når folk plasserer bilene andre steder likevel, og i tillegg opptar plass med duken? Jeg hadde satt pris på en slik duk på Gatebil julitreffet riktignok, for da var det så sykt sprengt for plass at jeg kjørte hvileløst rundt i 1 time, selv om klokka bare var 9 på lørdagen.. Men jeg tror ikke det skal mye til før det blir kollaps på hele området, hvis dette duk greiene blir innført Selve duken var jo strengt tatt overkommelig i pris, regner med at dette er solide saker som holder en stund? Noen med link til en slik kanskje
S.Khan Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 gjelder dette vålerbanen og? el kun rudskogen
Hawkon88 Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Vil ikke dette kunne skape mye kaos, når folk plasserer bilene andre steder likevel, og i tillegg opptar plass med duken? Jeg hadde satt pris på en slik duk på Gatebil julitreffet riktignok, for da var det så sykt sprengt for plass at jeg kjørte hvileløst rundt i 1 time, selv om klokka bare var 9 på lørdagen.. Men jeg tror ikke det skal mye til før det blir kollaps på hele området, hvis dette duk greiene blir innført Selve duken var jo strengt tatt overkommelig i pris, regner med at dette er solide saker som holder en stund? Noen med link til en slik kanskje Det er samme pris som biltema tar for en tilsvarende. Men dersom rudskogen kjøper inn 2-300stk får de dem helt sikkert for 3-400kr pr stk, hvis ikke enda billigere. De flår vel mer eller mindre de som glemmer/ikke har fått med seg at de må ha med seg duk. Omtrent slik de gjør med prisene på mat på arrangement osv og. De har monopol, og de vet å utnytte seg av det.
S.Arnesen Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 gjelder dette vålerbanen og? el kun rudskogen Det er kun rudskogen det er snakk om.... Foreløpig ihvertfall.
ehrnst Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Har fått på øret her nå at Maxbo selger en pvc duk 2.5m*3,5m til 399,-men uvist hvordan den ser ut..... det spiller jo ingen trille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå