Rabies Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Sleng ut bilder av blodsenkede E34 touring med skikkelig tyskerstuk folkens Rabies vurderer kjøp og trenger inspirasjon Mitt bidrag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Pheeet!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Drit tøff den første der, men tror nesten det er den enste kule touringen med "tysker stuk". Men har noen andre fine her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 er det der blodsenka:S men fine er bila! men hvor får man tak i slike sideskjørt som på den fyste e34'n?!?!?!?!!? "sideskjørt" er det jeg er ute etter, ikke noe sånne som er avrunda i formene, men sånne helt enkle lister som jeg vil kalle det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 er det der blodsenka:S men fine er bila!men hvor får man tak i slike sideskjørt som på den fyste e34'n?!?!?!?!!? "sideskjørt" er det jeg er ute etter, ikke noe sånne som er avrunda i formene, men sånne helt enkle lister som jeg vil kalle det. Er M5 skjørter det. Får de brukt, eller nye hos koed.no tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 er det der blodsenka:S men fine er bila!men hvor får man tak i slike sideskjørt som på den fyste e34'n?!?!?!?!!? "sideskjørt" er det jeg er ute etter, ikke noe sånne som er avrunda i formene, men sånne helt enkle lister som jeg vil kalle det. Er M5 skjørter det. Får de brukt, eller nye hos koed.no tror jeg takk for info, har sett på masse bilder for å finne helt rette og simple sideskjørt(lister), endelig fant jeg det...skal prøve å montere slike på en mercedes, vil ikke ha harry plastikk-sideskjørt som en del japse-look, men bare dekke til det svarte under døra som gjør at bilen ser høg ut selv om den ikke er det, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Er helt enig med deg, syntes de rette og enkle sideskjørtene er finest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Fant bare ett gett.. Tyskerstuk eller ikke, inspirasjon er det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Samme som den første: En annen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 de to siste er helt sjukt nydelige... love it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå