hsd Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Fikk fiksa det Var vektlodd på innersiden av felgen, sånn som stikker ut Men hjullager foran ble bytta uansett Forresten, hvordan er det å få godkjent 8*17 ET35 med 215/45-17 og 9,5*17 ET46 med 245/40-17 på en e36 318 cab? spørst om det du har tüv eller om det er originale bmw felger levert på e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 Er no gs silvertrack felger som jeg ser på, de har jo sånn kampanje gående nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 E36 er i hvertfall ikke levert med de dimensjonene, så her I fjorden vil jeg tro de setter seg på de berømte bakbeina :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Jeg måtte på med 5mm spacer bak for å få på gs silvertrack felger i 9,5 med 235 dekk, eller tok felgen i innsiden av hjulbuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 Ikke så mye som har skjedd med bilen i vinter, det står ikke noe i ruta lenger ihvertfall Noen som har noen forslag på hvordan man kan lagre hardtop med dårlig plass? Jeg har sett mange forskjellige måter å lagre den på, noen lager en "tralle" de setter den på, mens andre får heisa den opp i garasjen. Men disse er som regel fra utlandet, noen som har noen fine forslag herfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå