316 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Bildene og brukeren hans er dessverre borte fra bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Noen bilder jeg har tatt i det siste, morro å ta bilder ^^ Og en dama tok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Fytti for en rå E36 du har! Skulle hatt noen kantfelger med deckstretch spacet ut da, så hadde dette vært en ekte stanceworks bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Caben din er fettefin nå, rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Takk! fizn: Det ligger i planene, må bare få meg fast inntekt så tenker jeg det blir noen kantfelger med strekk og mer dill ^^ Synes bilen kler disse felgene ganske godt, fyller ut hjulbuene <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Takk! fizn: Det ligger i planene, må bare få meg fast inntekt så tenker jeg det blir noen kantfelger med strekk og mer dill ^^ Synes bilen kler disse felgene ganske godt, fyller ut hjulbuene <3 Det er sant, var nice med disse også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 begynner å bli bra denne her kantfelger er aldri feil selv om det funker bra uten også bare hold deg unna style5 felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Hey hvordan har du gjort det med LaminX'n? vil gjøre dette med min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Tok frahverandre lyktene, vasket glassene godt, og klistret de på Enkelt og greit ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Så du satte filmen på glasset i hovedlykta? Ser bra ut, men jeg vil kun ha reflektoren farget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Ja, satt de på de runde glassene Er det ikke bedre å lakkere de eller noe i den duren da tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Ser bra ut metoden din, så kan prøve meg på den før jeg lakker reflektor'n hvertfall takk for tipsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Det blir noe mindre lys desverre, bare sånn at du er klar over det Bare hyggelig ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Mindre lys driter jeg i for å si det pent eneste som er viktig er at bilen ser akkurat ut som jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Veldig pen denna her caben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå