Pelton Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Får jeg plass til å få disse foringene bakover og av ved å løse demperen i topp? Eller må jeg ned med denne bukplata som står i veien? Ser for meg at det første hadde gått fortere om det går. Så lenge man ikke har løftebukk i alle fall.....
Lars89 Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Greiest å ta av hele bærearmen syns jeg da. Slipper å knote så mye. DIY for bærearm her: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=421918
Gjest Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 dette er en jobb som tar ca 30min. ned med plate/stag,skru ut de to boltene på hver side og den er bevegelig nok til at du får de av. er et spesialverktøy som er best å bruke, men vanlig avtrekker fungerer også vanligvis. jeg slipper aldri ned noe mer enn dette, og synes det er god plass å jobbe på. men klart, hver sin smak.
Pelton Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Skal bytte fjærer og. Så lurer på om jeg vil få plass til å ta av foringa da, med det samme demperen er nede? Er som sagt plata under bilen som er i veien for å få av foringa.
Lars89 Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Plata under bilen må av uansett. Er et stag/ramme der du må av med (som vist i linken min)
Odd-M Skrevet Mai 26, 2012 Skrevet Mai 26, 2012 Gammel tråd går opp igjen... Er det mulig å presse på de nye foringene med håndmakt, uten hydraulisk presse?
Odd-M Skrevet Mai 26, 2012 Skrevet Mai 26, 2012 Løste problemet med litt zalo-mix etter å ha googlet litt.
Pelton Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Skrevet Mai 26, 2012 Gikk helt greit dette ja. Enklere i virkeligheten enn i fantasien. Brukte skrustikke og medfølgende smorning/lim? Gikk knirkefritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå