Gå til innhold

Vurderer en E24 (Kjøpt!)

Jay-O
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Holder til på Sørsiden jeg da, Kolbotn området! Det kan være grunnen til at jeg ikke har sett den!

Skal visst være en rød E24 til i Oslo som ble kamerater har sett og trodd det har vært meg, men har vel møtt 4 E24r langs veien på snart 3,5 år! Enda så mye jeg har kjørt så det er ikke flust av disse bilene!

Så skal det sies at jeg ikke har sett mange E23r heller.. Mest E30 og E28 langs veiene enda.

Spoileren på bilen din Stephan, er det Mtech? Er den fra en facelift bil? hvordan passa den på fronten på en prefacelift bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er nok grunnen ja ;)

Har faktisk enda til gode å se en e24 på veien, foruten min. Har sett en lengre nord mot kongsvinger, på et marked. Den stod utstilt. 79 mod med 60k på telleren. Men ikke langs veien.

Ja, spoileren er m-tech. Er fra m635'en johnja her på forumet slaktet. Så den jo fra en relativt nyere bil. Men den kler bilen såpass godt at jeg lar det gå. Samme med fronten, selvom jeg skulle ønske jeg hadde den uten tåkelyshull.

Med tanke på den minimale deletilgangen, så må man nesten ta til takke med det man kommer over.

Ang. passform så var den ikke så ille. Ser ut til at det er en liten vinklingsforskjell på innfestinga, men ikke såpass at det er synlig eller problematisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...