wicky124 Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23352574 ???
ehrnst Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 er ikke det de RV'ene med girkasse og rustproblemer? en annen ting, vinterbil til 100k du har for mye penger
Just-turbodiesel Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 subaru forester turbo! ingen over, ingen ved siden
wicky124 Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 er ikke det de RV'ene med girkasse og rustproblemer?en annen ting, vinterbil til 100k du har for mye penger nei ingenting om girkasseproblemer som jeg har lest....merkelig.... nei har ikke for mye penger, men banken har klarer meg med 5k i mnd i låneutgifter på to biler... blir jo ikke "vinterbil"...siden jeg kommer til å beholde den en stund fremover...men...Må være sikker vinterbil...
Wiking Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Hva med Mercedes Geländewagen? Har en 300GD til salgs, mer fremkommelig vinterbil får du knapt.
wicky124 Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Sant sant...GL hadde vært rått...dog, i den prisklassen får man SJELDEN en som ser moderne ut...prisene på dem er jo hinsides alt egentlig.. men du kan jo vise hva du kan tilby:)
Tom K Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Elendigwagen har vel hattt samme karosseri fra 83 og helt fram til 2000
wicky124 Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 men med mange endringer... men..hmm..tror kanskje det blir en nyere småbil istedet...billån må være nedbetalt innen bilen er 13år gammel...da utgår vel en del av bilene...hmm...
Just-turbodiesel Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Elendigwagen har vel hattt samme karosseri fra 83 og helt fram til 2000 peneste 4x4 som er laget, siden de har beholdt firkantet karosseri
wicky124 Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 fineste er vel litt hardt å ta i...men er enig i at det er ganske macho og tøft karosseri:)
wicky124 Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 hmm..kanskje tips om en spenstig bil nr 2? men må vel være nyere enn 2002..i think...Alfa? Pug 307? Er vel primært manuell samt lave driftskostnader som er tingen...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Skulle jeg hatt vinterbil til maks 100 000 kr så er jeg ikke i tvil! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23881410 Estetisk sett veldig pene biler, slitesterke, god kvalitet, nydelig å kjøre og går som ei kule! Har selv en 93 100 2,6(samme karosseri) og dette er den beste bilen jeg har hatt! Det har bank i bordet aldri vært andre utlegg en slitedeler å denne bilen de siste 10 åra! Hvis det er ekstrem framkommelighet som gjelder så er det denne da: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24023388 Støgg som søstra til nøkken men det er praktisk talt ingenting som stopper den vogna der! En kompis har en sånn som arbeidsbil, som vi da har kjørt litt offroad med! Men som sagt så er det framkommligheten som er det eneste med denna, ellers så er den jo direkte heslig! Er det komfort og god framkomlighet så er det kun en bil som gjelder: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23522511 Dette er luksus bil! med V8er og masse utstyr! Bensinmotorene er også dem som er mest skånet for feil! Her har man skinn, klima, Harman Kardon HiFi system og sinnsykt bra fremkommlighet. Faren til en kamerat driver med bilsalg og hadde en sånn inne som vi herja litt med, og den kom fram over alt! Det er bare hva som er fornuftig eller ikke som setter grenser! Bytt ut de orange blinkerne med hvite og man får en flott lukseriøs firehjulstrekker! Men man kan jo selvsagt vise hvor elendig bilsmak man har og kjøpe seg en Japansk/Koreansk husmor SUV! Biler som RAV4, Outlander, X-Trail, Santa Fe, CR-V, Grand Vitara eller Forester! Praktiske og økonomiske ja! men totalt kjønnsløse biler som man ikke skulle hatt lov til å kalle seg bilinteresert hvis man kjører!
wicky124 Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 hmm....noen som har noen formening om mercedes ML?
Wacman Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Er et firma her i distriktet som selger Geländewagen som har vært i militær drift, Vollen Truck & Parts. Grunnen til at disse er bra,er at alle Mercedes'er ruster som f, særlig gamle geländewagen's, men militærversjonene hadde aluminiumskarrosseri.. De bytter motorer i dem men bevarer den gromme militærbil-looken. Jeg kunne godt tenkt meg en sånn.. Go,Geländewagen,Go! (syns det kassekarosseriet er dritkult jeg)
wicky124 Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 gelandewagen har vel null komfort for daglig bruk til og fra rånestripa i oslo..hmm... Rangerover er interessant....men igjen...en nyere toyta aygo er også fristende med nybilsgaranti og pris til 100k...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå