Gå til innhold

Markus E30's, E30 325i 86 og 07 E61 M5.


Markus E30
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor mye dunk er det vil du si? :P

Ja, de sa i sverige at den var veldig populær :) Selger den ikke på bilxtra her -.-

Vanskelig å forklare hvor mye dunk det er da, men er vertfall veldig fornøyd med den. Du kan jo høre på bilxtra om de kan skaffe den :)

Oljen skal vere svart den, når du bytter. Tegn på at det er en bra olje, som renser godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått skifta olje ja? :) Merka du noe forskjell eller?? Så jo rimelig utkjørt ut den olja du tappa av... Tok du fingrene nede i bøtta og rulla pekefinger mot tommel med olje mellom?? Da kan man tydelig kjenne om det er mye drit og partikler i olja!! Alle fall når den er brukt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye dunk er det vil du si? :P

Ja, de sa i sverige at den var veldig populær :) Selger den ikke på bilxtra her -.-

Vanskelig å forklare hvor mye dunk det er da, men er vertfall veldig fornøyd med den. Du kan jo høre på bilxtra om de kan skaffe den :)

Oljen skal vere svart den, når du bytter. Tegn på at det er en bra olje, som renser godt :)

Skjønner det er ikke er lett å beskrive :) Skal høre hva de skal ha for den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått skifta olje ja? :) Merka du noe forskjell eller?? Så jo rimelig utkjørt ut den olja du tappa av... Tok du fingrene nede i bøtta og rulla pekefinger mot tommel med olje mellom?? Da kan man tydelig kjenne om det er mye drit og partikler i olja!! Alle fall når den er brukt ;)

Har det ja :D Merka ikke så mye annet at den røykla ikke hele boligfeltet når den er kald :P Gjorde ikke det gitt.. Men har olja enda så kan jo gjøre det nå om det ikke er forsent? :) Lå masse dritt igjen i bøtta etter at jeg tok den over på en dunk så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var å så på den bilen der en gang, jeg lot være å kjøpe den på grunn av rusta som er under sikringsboksen og videre ned samt at vi hørte litt bankelyder/knakle lyder i fra bunndelen av motor. Kan ikke med sikkerhet si hva det kom av, men var redd for råde/ skjørtebank så hele handelen ble for min del helt uaktuell, selv om jeg syns bilen var kjempe flott :) Håper du gjør den helt i stand, begynner å bli igjen få orginale 325 preface som ruller rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke det hullet før jeg kom nord for trondhiem :evil: da det lå papir over det som vi trodde var brukt til å peile olje eller no så kasta det uten å tenke over det.. :?

Er ingen ulyder der nå :)

Framskjermene skal byttes på neste lønning (25 okt) og skal samtidig forhøre meg om priser på sveising :) Den blir nok bra skal du se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du har ordentlig dunk burde du kjøpe 2x12" med noen litt dyrere Rockford subber og putt de i en ferdig kasse etc. Utrolig trøkk i Rockford etter min mening :P

Kjøp nå for all del ikke Rockford. Kjøp heller dynabel. Minst like bra punch til laaangt under Rockford prisnivå.

Rockford T1. 800 watt RMS, 15,1kg. 4000kr.

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736

DynaBel DY9812. 1000 watt RMS, 24kg 2500kr.

http://www.mamut.net/dynabel/subdet533.htm

I rest my case. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...