Gå til innhold

Markus E30's, E30 325i 86 og 07 E61 M5.


Markus E30
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor kjøpte du dem hen da? :)

Har 7 ås gamle pigg nå og de sitter ikke så bra :lol:

Mine er 8 og uten pigger 8)

Norden dekk har greie priser på vinterdekk, men her er det ikke inkludert frakt.. Hørte noe om at dekk-online sine dekk ikke var beregnet for nordisk bruk? Var en som nevnte at de var beregnet på varmere strøk lenger sør..

Kjøp Hakka 7, ingen over, ingen ved siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du dem hen da? :)

Har 7 ås gamle pigg nå og de sitter ikke så bra :lol:

Mine er 8 og uten pigger 8)

Norden dekk har greie priser på vinterdekk, men her er det ikke inkludert frakt.. Hørte noe om at dekk-online sine dekk ikke var beregnet for nordisk bruk? Var en som nevnte at de var beregnet på varmere strøk lenger sør..

Kjøp Hakka 7, ingen over, ingen ved siden :)

Såpass 8)

Da bestiller jeg ikke derfra :P 4x hakkapellitta 7 hos sharifs kommer på 3500 ,- er det billig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp GODE dekk foran og billige dekk bak ;) Kjører med piggfritt på min.. Vredstein.. Par år gammle elns. Fungerer rååågodt både på snø, hålke og slaps faktisk :) Veldig fornøyd!

Det hadde ikke vært så dumt det nei ;) Tror ikke jeg tar sjangsen på å kjøre piggfri :P Men har hørt at piggfri bare blir bedre og bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei d kan nok være greit med gode dekk rundt om ja :) Vært ute en tur nå jeg.. Brukbart nedpakka snø, så er høøøvelig glatt.. Må si jeg liker piggfridekka på E30`n bedre enn på E91 faktisk.. Skal ta en tur med den etterpå nå å sammenligne.. Litt forksjell i dimensjon da så klart..

Gode dekk er jo helt klart en fordel om man kommer opp i en uønsket situasjon.. Så det beste er vel å gå for original dekkdimensjon og pigg om du liker det best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei d kan nok være greit med gode dekk rundt om ja :) Vært ute en tur nå jeg.. Brukbart nedpakka snø, så er høøøvelig glatt.. Må si jeg liker piggfridekka på E30`n bedre enn på E91 faktisk.. Skal ta en tur med den etterpå nå å sammenligne.. Litt forksjell i dimensjon da så klart..

Gode dekk er jo helt klart en fordel om man kommer opp i en uønsket situasjon.. Så det beste er vel å gå for original dekkdimensjon og pigg om du liker det best :)

E30'n er jo den beste da 8) Hvilken dim kjører du på e30'n? :)

Tenkte jeg skulle kjøre 195-65-15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30'n er jo den beste da 8) Hvilken dim kjører du på e30'n? :)

Tenkte jeg skulle kjøre 195-65-15

Hehe, er vel ikke så mye å sammenligne mellom de to bilene ;)

Mener jeg har 185.65.15, trooor jeg... Husker ikke helt.. De kunne gjerne vært litt mindre egentlig.. På den hvite "M-tec2`n" jeg hadde var det vel 175. et eller annet 14.. De var ikke noe dårligere egentlig.. Er ikke bra med for store vinterhjul heller, synes ikke jeg alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...