Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ring koed og si at du skal ha castrol diffolje, har du 25% sperre så skal du ha olje som er begregna for det. Mener det var 1,7 liter som skal på diffen. På kassa kan du også bruke castrol, går ca 2 liter på kassa.. :)

Takk, da gjør jeg det :D

Skrevet

Fikk to pakker i dag :D

En med hovedbremsesylinder og en med bremseskjold, håndbrekksko og fjærer til det :)

0f3s5hmiistus0k6i1kd.jpg

Å her er de gamle bremseskjolda :P

rmhbz37v37ihtdlvv6vm.jpg

Skrevet

Åj, såpass :P Så ille var det ikke her men! Den ene håndbrekkskoen hadde gnissa inni bremseskiva og blitt halvert samt masse knekte skruer og fjærer inni der så tror det er derfor brekket ikke har funket :P

Skrevet

Nei :) Var redd for å måtte bytte hjulager da og. Noe jeg ikke har muligheten til nå i hvertfall :P Så klippa dem i to å satte på :mrgreen: Bytter dem heller igjen når jeg bytter hjullager ;)

Skrevet

Fikk bremserøra i dag :) Bøyde de slik de skal være og satte på! Gikk smertefritt og tok 5 min :P Men så skulle jeg pumpe pedalen hard, blir ikke hard. En kompis pumper på bremsen og da hører jeg i motorrommet, sånn lyd det kommer når luft blir pressa ut og sugd inn om dere skjønner? :P Høres ut som det er hull i bremseveskebeholderen, men det er det ikke :P Noen idèer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...