Markus E30 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Ring koed og si at du skal ha castrol diffolje, har du 25% sperre så skal du ha olje som er begregna for det. Mener det var 1,7 liter som skal på diffen. På kassa kan du også bruke castrol, går ca 2 liter på kassa.. Takk, da gjør jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Er vel 17mm unbrako du trenger til tappe og påfyllingsskrua mener jeg:P Mener å huske det jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Fikk to pakker i dag En med hovedbremsesylinder og en med bremseskjold, håndbrekksko og fjærer til det Å her er de gamle bremseskjolda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Komplett sett med bremserør er også bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Blir nok bra vettu, bremserør er kjip jobb da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Kanskje vi får se Fortjener ny i hvertfall! De andre knakk jo bare jeg så på de -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Hehe, kjenner til den. Tok første prøvetur'n med vinterbørsa, E30 316'n min. Første nedbremsing gikk pedalen i gulvet. alt bak var helt råttent. Bytta alt idag da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Åj, såpass Så ille var det ikke her men! Den ene håndbrekkskoen hadde gnissa inni bremseskiva og blitt halvert samt masse knekte skruer og fjærer inni der så tror det er derfor brekket ikke har funket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Da er alt montert og funker Venter bare på bremserør som forhåpentligvis kommer i slutten av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Hadde du av spindlene når du bytta skjolda ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Nei Var redd for å måtte bytte hjulager da og. Noe jeg ikke har muligheten til nå i hvertfall Så klippa dem i to å satte på Bytter dem heller igjen når jeg bytter hjullager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Fikk bremserøra i dag Bøyde de slik de skal være og satte på! Gikk smertefritt og tok 5 min Men så skulle jeg pumpe pedalen hard, blir ikke hard. En kompis pumper på bremsen og da hører jeg i motorrommet, sånn lyd det kommer når luft blir pressa ut og sugd inn om dere skjønner? Høres ut som det er hull i bremseveskebeholderen, men det er det ikke Noen idèer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Kjøp deg lufteslangene de har på biltema. da kan du lufte aleine og de fungerer veldig bra når du har systemet fult av luft. Som man får ved nye bremserør:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Hvordan funker de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Er bare 2 slanger, men har en ventil i enden, som gjør at den ikke suger luft. Så da er det bare og huke 1 på hver side om nødvendig. Og pumpe på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå