Markus E30 Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Blir Bc-racing. Samme som vegard lenger opp her har/hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Takk for det knut! Blir innafor med nye coilovers og ja Satser på at du får e36'n ferdi til gatebil i juli Håper jeg også Har begynt smått å pusse felgene og ! Skulle ønske de kom ett par sånne RS på døra her og Men den blir jo ikke i nærheten av bilen din da Får vell ha ladda opp batterie i år da (a) hihi Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Så det! Blir bræ rs til din må da gå ant å få taki som du kan pusse opp Min har maaange skjønnhetsfeil da ;p Virker som din får et skikkelig fjøsløft hahaha, ja det må du huske, så vi ikke må dytte så jævli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Få på coilovers, nye felger og brenn av en drøss med penger på en hellakkering i originalfargen og mtech1 sideskjørt Da har du en SOLID vinnerbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Jeg har m tech 1 sideskjørt liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Få på coilovers, nye felger og brenn av en drøss med penger på en hellakkering i originalfargen og mtech1 sideskjørt Da har du en SOLID vinnerbil! Mangler bare hellakkering da Har cash, men blir leilighet til sommern så burde ikke blåse av penger på det Blir enten den rett utgaven av mtech 1 eller touring skjørt ja! Om det er en vinnerbil veit jeg ikke, men jeg hadde elska den enda mer er det ikke tvil om Jeg har m tech 1 sideskjørt liggende Hvilken type da? Post gjerne bilde i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 De bare ligger og tar opp plass siden jeg ikke har e30'n lengre. Er denne typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Ikke den typen jeg skal ha desverre Tråd på bruksbilen! viewtopic.php?f=6&t=256819 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Ikke den typen jeg skal ha desverre Tråd på bruksbilen! viewtopic.php?f=6&t=256819 Da blir de liggende en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Litt bilder av prøvemontering Innafor kanten gitt Mye bedre passform enn forrige rs felga! Ca 5 mm klaring til toppen av fjæra så all klaring er god klaring Pent! Syns jeg Blankt! Noen som har trua? - Markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Definitivt troen men du må jo få på dekk, og få testmontert ordentlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Flott! Ja, må handla no dekk. Men hvilken dim? 225/35 fins jo ikke så 215/40 blir kanksje bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Høres baws ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Høres baws ut! Da blir det det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Dimensjoner på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå