Markus E30 Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Noen fler bilder Felga går fint innafor buen bak BimmerAnders reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Pen e30! Fortsett å hold den sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Heeerlig! Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Pen e30! Fortsett å hold den sånn! Takk for det! det skal jeg! Ganske fornøyd nå Heeerlig!Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Looking good Men....du skulle vært litt lavere?? Litt mye glip mellom felg og skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Takker! Jooo skulle det.. Men siden BC racing coiloversene var demper og fjær i et så passa det ikke bak, så det blei solgt Nå står det JOM på bilen... Blir nytt til neste sesong men hva veit jeg ikke.. Bilen vinterlagres snart så orker ikke kjøpe nytt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Skjønner Syns det virker som om mine JOM var lavere?? Nei kjøp KW elle HR.. Så slipper du noe særlig konflikt om du skal kjøre lavt, i alle fall med 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Mulig bilde lyver litt meen ekke på langt nær så lavt som jeg vill ha det! Kan være det blir KW ja skal være laavt å stivt ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 H&r er jeg superfornøyd med hvertfall:-), med hlyda jeg har nå har jeg fortsatt 3 cm gjenger igjenn framme og hjelpefjæra er på!, å så er de vannvittig stivt:-) Bare si fra om jeg skal fjerne bilde var bare for og vise høyden Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Hmm, så ut som en grei høyde det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 For høy enda:-p Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Må skru helt ned forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Mutteren går i fjæra, må av med hjelpefjæra:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2014 Lenge siden oppdatering her! Fins vel ikke no bedre å gjøre på en fredag en å hente et sort sportsskinn interiør ? - Markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Bare å stikke innom scandicshine å handle skinnpleie nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå