Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Her er bilde av fordelerlokket og coilen.. Noen som blir klok på det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Så lenge det ser rent og pent ut inne i fordelerlokket så skal det være OK, og at rotoren er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Ser bra ut ja Fikk besøk av en kompis med en e39 520 kompressor nå Han sa at jeg skulle prøve med bensin å kondensfjerner først, og kanskje startgass Han syns det så greit ut så Har sjekka det meste nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Tok å sjekka bensinpumpa og jeg hørte ingenting da jeg vred om tenninga.. Er den gåen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Prøv å koble strøm fra batteriet direkte inn på bensinpumpen, starter den da er den ikke gåen. Ville sjekket bensinpumperelèet eller den orginale strømtilførselen til pumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 starter bilen med startgass er det jo mangel på bensin. start med det letteste - ALLTID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Må skaffe meg startgass jeg da Men hvor sitter bensin pumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Bensinpumpa sitter vel under bilen rett foran bakhjulet på førersiden om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Så jeg kan se den om jeg stikker hue under? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Trur det ja, ligger vel rett bak kanalen mener jeg Du får jekke opp og titte litt under der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Skal gjøre det Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Bensinpumpa sitter vel under bilen rett foran bakhjulet på førersiden om jeg ikke tar feil? Stemmer det, du ser den om du bare titter under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Noe av det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 besinpumpen på e30 sviver ikke får starteren sviver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Må jeg se på høyre siden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå