KalMar Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Må jeg se på høyre siden da? Pumpen ligger på venstre side av bilen. foran bakdekket, bak kanalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Det er det jeg tok bilde av Er den ikke der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 På preface har man også en lavtrykkspumpe eller sugesil i tanken, som sitter under passasjersetet under et lokk. Den er festet med 4 skruer. Så har man høytrykkspumpen under bilen på venstre side, foran traversfestet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Ser ut som at det du har avbildet er pumpa ja, siden det går slanger dit ;p Uten at jeg er sikker på dette! Og KalMar, når man vrir om tenninga på E30 så starter pumpa i 1sek elns også stopper den. Så starter den igjen når startern går rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Får gå ut å se om ser 4 skruer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Får gå ut å se om ser 4 skruer da Nå tror jeg du misforstod. De 4 skruene er på pumpen under baksetet. Så først bildet du tok nå, og du ser pumpen i bakgrunnen på bildet ditt bak den trykkdåsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Der ser du det svarte lokket som er under baksetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Og her ser du hva som er under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Får gå ut å se om ser 4 skruer da Nå tror jeg du misforstod. De 4 skruene er på pumpen under baksetet. Så først bildet du tok nå, og du ser pumpen i bakgrunnen på bildet ditt bak den trykkdåsen. Ååja Så vis jeg tar ut sete kan jeg ta av det lokket, som CV Erik posta over her, og ta av det, slik at jeg ser pumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Winchester: Er det der tankmåler følern sitter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Og her ser du hva som er under. Deer ja Kan man se om pumpa er ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Nå kan ikke jeg så mye om detta, men det er vel mest sansynlig at den pumpa under bilen er gåen og ikke den i tanken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Erik: Jepp, du ser koblingen mellom de to slangene. Markus: Bensinpumpen din sitter under bilen, du har trolig en sugesil i tanken under lokket, og ikke en pumpe - så der slipper du å åpne opp. Få E30'er kom med pumpe både i tanken og under bilen, hvor skillet er eller hvorfor det var slik vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Okey Da er det sikkert den under ja.. Men vis jeg tar den av, ser jeg da om den er ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Er vel ingen måte og se om den er ødelagt, eneste måten er vel å gi den strøm fra batteri/annen 12v kilde og se om den går eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå