Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Første bud er å sjekke bensinpumperelèet om du ikke har gjort det. Så prøver du med direkte strøm på pumpen, og sørg for at jordingen er intakt. Går den ikke da er den gåen. Det gule relèet i midten er det du er på utkikk etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Den vet jeg hvor er Bare jeg har en svart boks over? Kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Jepp, det sitter ett sort deksel over relèene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Da skal jeg prøve på det Tusen takk for hjelpa Så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Første bud er å sjekke bensinpumperelèet om du ikke har gjort det. Så prøver du med direkte strøm på pumpen, og sørg for at jordingen er intakt. Går den ikke da er den gåen. Det gule relèet i midten er det du er på utkikk etter. Jeg var sikker på at det var det hvite releet som er hoved releet til bensin pumpen. og de to andre bare er arbeids releer til pumpen. Og da er det det hvite releet som han skal inspisere. Edit: Men det er sikkert forskjell på pre-lift og facelift når det gjelder el-nett og releer og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Mener på at det er det gule. Dette finner nok Markus ut selv når han går ut og feilsøker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Fant ut det her Har en lys blå (til høyre) og en grå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Det er en tegning på den siste og men ikke så lett å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Det er vel bare å høre om det klikker i en av dem når du vrir på tenninga, da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Du burde også sjekke sikring nummer 11, den går til bensinpumpen, og er koblet mellom relèet og pumpen, så kan hende den har tatt kvelden. Og i følge mine data er det i midten bensinpumperelèet, og det til venstre et slags hovedrelè. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Det er vel et hovedrelè, så er det flere relèr som påvirker de andre "slaverelène" som igjen styrer andre ting, vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Da skal jeg gå ut å høre etter Håper jeg finner det ut Hvis jeg ikke hører noe er det det som er feilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Hvis du ikke hører at rele trekker, så er det i hvertfall noe galt i den kretsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Hører at det knepper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå