Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Og sikringen har ikke gått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Og pumpen går ikke når du kobler strøm direkte på den? Da ville jeg erstattet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Deet har jeg ikke prøvd Har ikke noe strøm tilgjengelig Men er 1000 ,- for ny pumpe my? Fant forresten ut at jeg har startgass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Er du tom for strøm på bilen også? Ikke rart du ikke får start da Du kobler bare en ledning fra batteriet, og direkte på + på pumpen, så skal den starte. Starter den ikke, og den er skikkelig jordet er det bare å kaste den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Er du tom for strøm på bilen også? Ikke rart du ikke får start da Du kobler bare en ledning fra batteriet, og direkte på + på pumpen, så skal den starte. Starter den ikke, og den er skikkelig jordet er det bare å kaste den. Jo, har det Har ikke noen ledninger Eller hvordan ledning tenker du på? Ja, den er sikkert kast Får besøk av Harald e30R (som han heter her inne) Han skal hjelpe meg Han har litt mer peil enn meg så får håpe det blir årnings! Greit å ha bimmers folk sør fra i forsvaret her opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Bare en vanlig ledning, 1.5-2.5mm2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Du har masse potensielle ledninger i huset, for eks pr 2*1,5 som går inn i stikkontakter etc... Bare å klippe ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Hehe, da blir mamma fornøyd Har faktisk noen kabler som er lagt opp baki, kan jeg bruke de? Men er kanskje ikke lange nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Hvis du drar de frem igjen, så kan du bruke de. Regner med at de ikke er fem meter for lange? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Tror de bare er en halv meter eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Poenget er vel at du skal sjekke om pumpen fungerer, så om du tar ut batteriet ditt/har et annet liggende, så kobler du det på pluss på pumpen, så skal den starte. Da kan du sette batteriet rett under, så blir ledningen din lang nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 Skjønner skjønner Får ta det i morgen Takk igjen for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Fått nye deler Ikke så bra bilder men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Har du sleika på linsa eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 Skaff deg et liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå