Markus E30 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Bare bensinpumperelè Får håpe jeg får start nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Får håpe det ! Vært ute å lufta min en tur i dag jeg også... Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 JA! Vis den ikke gjør det vet jeg ikke hva jeg skal gjøre Å ja? Å det innebærer det jeg tror det innebærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 fikk du start ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Driver å lader batteriet Hadde vist ikke satt det til lading Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Å ja? Å det innebærer det jeg tror det innebærer? Det innebar store mengder med det du tror det innebærer ja Kast på startkabler da vel !!! Måtte slepe ut E30`n av garasjen med E91 i sta, tom for strøm den også.. Bare å sette på rattlås å dra den ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Det innebar store mengder med det du tror det innebærer ja Kast på startkabler da vel !!! Måtte slepe ut E30`n av garasjen med E91 i sta, tom for strøm den også.. Bare å sette på rattlås å dra den ut da Nice Tenkte på å bruke det ja men har ikke dekk til å kjøre en tur for å lade det opp Så får ta det i morgen tidlig Såpass ja Er også en måte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Satt å så på disse relèene jeg har fått og så at de hadde helt like nr men forskjellig farge og litt forskjellig farge. De hadde ikke samme dele nr når jeg bestilte. Var dele nr www5123 og www5124. Hvordan vet jeg hvilket jeg skal bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Jeg har fått feeeeil! Har fått to www5123 og ingen www5124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 skal ikke væra greit alt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Jeg har fått feeeeil! Har fått to www5123 og ingen www5124 Send meg en MMS med bildet av det releet du trenger, samt nr som står på releet, så skal jeg sjekke på "lageret" om jeg har et ! Tror kaaanskje jeg har noen liggende etter delebilen! 909 85 402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Jeg har fått feeeeil! Har fått to www5123 og ingen www5124 Send meg en MMS med bildet av det releet du trenger, samt nr som står på releet, så skal jeg sjekke på "lageret" om jeg har et ! Tror kaaanskje jeg har noen liggende etter delebilen! 909 85 402 Neida, du trenger ikke det Stikker bare innom mekonomen i morgen å hører om dem har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Har snakket med koed og dem (Geir) forklarte meg hvordan dem skulle sitte Hadde ikke fått feil men jeg trodde det siden de var helt like å se på Aaaanyways, bilen starter ikke Kan være siden motorn sikker er minus 20 men.. Får vel høre om den kan tine på jobb og kanskje de kan feilsøke litt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Har snakket med koed og dem (Geir) forklarte meg hvordan dem skulle sitte Hadde ikke fått feil men jeg trodde det siden de var helt like å se på Aaaanyways, bilen starter ikke Kan være siden motorn sikker er minus 20 men.. Får vel høre om den kan tine på jobb og kanskje de kan feilsøke litt for meg Aarh.. Kjipt.. Prøvd å starte den med clutchen da? Altså renne den igang. Burde vell gå det om det er kulden som gjør at den ikke starter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Har ikke testa det etter jeg bytte nei.. Kanskje det må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå