Gå til innhold

Markus E30's, E30 325i 86 og 07 E61 M5.

Markus E30
 Share

Anbefalte innlegg

Å ja? ;) Å det innebærer det jeg tror det innebærer? 8)

Det innebar store mengder med det du tror det innebærer ja ;)

Kast på startkabler da vel !!!

Måtte slepe ut E30`n av garasjen med E91 i sta, tom for strøm den også.. Bare å sette på rattlås å dra den ut da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innebar store mengder med det du tror det innebærer ja ;)

Kast på startkabler da vel !!!

Måtte slepe ut E30`n av garasjen med E91 i sta, tom for strøm den også.. Bare å sette på rattlås å dra den ut da :lol:

Nice 8)

Tenkte på å bruke det ja men har ikke dekk til å kjøre en tur for å lade det opp :lol: Så får ta det i morgen tidlig ;)

Såpass ja :lol: Er også en måte det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å så på disse relèene jeg har fått og så at de hadde helt like nr men forskjellig farge og litt forskjellig farge. De hadde ikke samme dele nr når jeg bestilte. Var dele nr www5123 og www5124. Hvordan vet jeg hvilket jeg skal bruke? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått feeeeil! :evil: Har fått to www5123 og ingen www5124 :(

Send meg en MMS med bildet av det releet du trenger, samt nr som står på releet, så skal jeg sjekke på "lageret" om jeg har et ! Tror kaaanskje jeg har noen liggende etter delebilen! :)

909 85 402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått feeeeil! :evil: Har fått to www5123 og ingen www5124 :(

Send meg en MMS med bildet av det releet du trenger, samt nr som står på releet, så skal jeg sjekke på "lageret" om jeg har et ! Tror kaaanskje jeg har noen liggende etter delebilen! :)

909 85 402

Neida, du trenger ikke det ;) Stikker bare innom mekonomen i morgen å hører om dem har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med koed og dem (Geir) forklarte meg hvordan dem skulle sitte :) Hadde ikke fått feil men jeg trodde det siden de var helt like å se på :)

Aaaanyways, bilen starter ikke :lol: Kan være siden motorn sikker er minus 20 men.. Får vel høre om den kan tine på jobb og kanskje de kan feilsøke litt for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med koed og dem (Geir) forklarte meg hvordan dem skulle sitte :) Hadde ikke fått feil men jeg trodde det siden de var helt like å se på :)

Aaaanyways, bilen starter ikke :lol: Kan være siden motorn sikker er minus 20 men.. Får vel høre om den kan tine på jobb og kanskje de kan feilsøke litt for meg :)

Aarh.. Kjipt.. :)

Prøvd å starte den med clutchen da? Altså renne den igang. ;)

Burde vell gå det om det er kulden som gjør at den ikke starter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...