hylle Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Tenkte 1000,- GS skal ha 3000,- for en ny., Denne er jo veldig fin, så da synes jeg prisen er grei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Veldig pen den LE leppa På den der børr det vell kuttes hull til oljekjøleren slik LE leppa til 325 har, men det er ikke store greia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 Tror jeg beholder den jeg har, men takk for tilbudet uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Noen som kan finne ut hvilket utstyr jeg har på bilen min? Eneste jeg vet er elektrisk takluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Noen som kan finne ut hvilket utstyr jeg har på bilen min? Eneste jeg vet er elektrisk takluke BMW forhandler skriver ut utstyrsliste til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Fins vel ikke det her oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Fins vel ikke det her oppe Bare å sende mail til en BMW-forhandler, så får du utstyrslisten tilbake Jeg sendte til Strandveien Auto i tr.heim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Takk for det Da skal jeg prøve det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Pen bil, Markus Sku fått ut noen interiør og motorrom bilder osv varmer en E30-sjel d vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 Det skal jeg prøve å fikse vettu har ikke tenkt over det. Men drar på klassetur i morgen så må nok bli til fredagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Blir nok bilder seinere. Må vente litt før jeg før kamera Men mens jeg venter kan jeg jo stille dere et spm. Hva vil passe best, svart skinn eller beige skinn? Si hva du syns da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Svart skinn:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 Ingen andre som har noen synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Svart skinn ser best ut etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå