Azeton Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Var det koed du fikk feil sensor fra da ? Hvor koselig hadde det ikke vært om bilen startet etter bare sensorbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Var det koed du fikk feil sensor fra da ?Hvor koselig hadde det ikke vært om bilen startet etter bare sensorbytte? Litt ivrig når jeg bestilte så tok den som var fra 87 og oppover Meen sånt lærer man av Hadde vært drit digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 men skjønner ikke hvorfor, snakket jo om den føleren lenge.. din fjott ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 men skjønner ikke hvorfor, snakket jo om den føleren lenge.. din fjott ;P Haha, ja men jeg har jo ikke hatt muligheten til å sjekke hva som sto på den som sitter på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Wototototototototo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Starta nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Starta nå ? Jaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Gratulerer! Nå er det vel ut å herje og kjøre i stykker bilen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2011 Takk Nei, skal nok få nye vinterdekk denne så skal de kjøres inn før det skal lekes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 hmm.. syns jeg burde få mer penger for den sensoren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 hmm.. syns jeg burde få mer penger for den sensoren da Du mener det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 fin bil følger med her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Takk! Du får gjøre det Skjer vel noe her framover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Hvilke planer har du for bilen din framover da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2011 Alt for mange og for lite penger Skal ta litt overflate rust først, så får vi se hva jeg skal prioritere Senk er et høøyt ønske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå