316 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Flere bilder mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Skal komme med dem! Lover i morgen Har ikke hatt tid da jeg har fått lånt kamera og hatt tid da jeg ikke har hatt så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Beige: Svart: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Tenker å ha svart skinn dørtrekk og beige skinn. Ser fint ut i hode mitt i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Endelig etter mye om og men kom jeg inn på bimmers. Så har kommer bildene Si fra vis det er noen dere savner Her begynner rusta Fant i bagasjerommet Forskjerm høyre Inni Motor Åsså har vi den stygge her Da har jeg brukt sikkert en time på å laste opp bilder så får håpe dere liker noen av dem Bildene er tatt med vanlig digitalkamera så ikke perfekte bilder + at bilen ser veldi høy ut på bildene men den er ikke der i real Vet at bilen ikke er ren men det får gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Den rusta som er under sikringsboksen der skal du slite endel med å få fiksa opp igjen! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Kan godt være det Men jeg skal gjøre mitt beste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Smakebit fra shoot i dag (litt shoppa) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Kjøpe bilen min som delebil??? Se link ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Ellers takk Ser dog ut som en bra bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Fin bil du har kjøpt deg! Kommer nok til og bli kanon dette! Så fort rusta er borte, er resten bare kose arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Fin bil du har kjøpt deg! Kommer nok til og bli kanon dette! Så fort rusta er borte, er resten bare kose arbeid Takk for det Ja det er det jeg og tror det blir! Rusta skal bort før vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Noen som har nye skjermer til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 M merket i grillen er forresten fjernet og ny olje er bestilt fra Koed så kanskje noe av tikkingen blir borte Har fortsatt kjøleveske lekasje så tror jeg kommer til å bytte ut alle slangene for å se om det hjelper. (Ser ut som det kommer fra en slange) Noen som har en metode for å finne lekasjer? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Ser ut som jeg ikke får vinterbilen før jeg må legge om dekk. Noen som har noen brukbare felger til meg som jeg kan bruke på vintern? Har tenkt på borbet a, cola kork, stål felg men har også tenkt at det vil se bra ut med noen eike felger? Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå