Markus E30 Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Haha, har ikke penger til det jeg Blir ikke mange andre deler i hvertfall Er ikke no hull eller slik i rattet, tenkte bare å holde det vedlike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 hahaha, toppen din henger nok i en tynn tråd om du jager den på 3000rpm før den er varm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Åssen skal han få til det? Bilen hans har jo ikke gått på 3 mnd ! EDIT: Ser den går nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 hahaha, toppen din henger nok i en tynn tråd om du jager den på 3000rpm før den er varm Jager den ikke på 3000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2011 Åssen skal han få til det? Bilen hans har jo ikke gått på 3 mnd !EDIT: Ser den går nå! Har gått lenge den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Faen, blir det av bilde på viftereima a? Venta i evigheter, får ikke sove om natta hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Gidder ikke når Mads skal være så jææævli spydig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Jo kom igjen a, så skal du få et bilde av den andre e30'n min uten motor i motorrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Jo kom igjen a, så skal du få et bilde av den andre e30'n min uten motor i motorrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Ja, kom igjen! Denne tråden er litt lik wicky sin... 100 sider og 3 bilder... Hmmm... Nå har jeg lyst på kebab... Hmmm... Fant en parkeringsplass som var stor nok for sjuern i sta... Hmmm... Så en Porsche Cayenne på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Du mener det assa Har kjøpt ny radiator, men klarte å knekke av en del så det må plastsveises Etter russetia tenker jeg nye skjermer kommer på (har fått taki), rusta blir sveisa asap! Helst før påske Noen rustroser som skal pusses ned og lakkes når det blir litt varmere i været Motstand til lysa blir også byttet fort! Trenger jo lys. Bilder av bilen gidder jeg ikke legge ut da jeg vaska den i går å i dag er den så møkkete at du ser ikke at jeg har lys på engang Fornøyd Mads? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 La om til sommerdekk i går, fordi det er såå varmt ute å fint vær Men bytter tilbake til helga tenker jeg da det sikkert snart kommer snø Trenger litt større spacer forran da det går litt borti forran pga en liten bulk. Litt nye bilder åja, bilen ser ut som crap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Den Mtech 1 fronten MÅ på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Tenker nok det kommer på BBS-front jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 du må få lakka chrome delene sort:) Kjøper foresten mtech1 front om du hadde det til overs, har ikke lest gjennom hele shiten her men:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå