winchester Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Om du har M-tech 1 front har jeg førsteretten, Markus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Hehe, har ingen mtech 1 front Har bbs Den trenger bare litt svart maling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Noen som har et svart koffertlokk uten leppe, til salgs? Rust fri helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Frontfanger liming på G! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Enklere om du plastsveiser først, da sitter ting slik det skal før du limer Men kan bli temmelig greit med denne fronten! Kult med noe som ikke alle andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Har ikke noe å plastsveise med, sååå får prøve det her Men det hadde nok vært best ja! Håper det blir sånn nogenlunde, ellers så får vi bytte den ut i M tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Da er fangeren snaaart pussa ned og klar for grunning! Alt gjort hånd og er dritt lei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Ferdi grunna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Ferdig pussa? Ser jo fortsatt hvor den var sprekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Ferdig pussa? Ser jo fortsatt hvor den var sprekt Hyyyssj! Var så jævli vanskelig å pusse ned det limet at jeg gav opp Ser det ikke såå lett når den blir svart håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Hva slags lim brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Tokomponent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Ferdig pussa? Ser jo fortsatt hvor den var sprekt Hyyyssj! Var så jævli vanskelig å pusse ned det limet at jeg gav opp Ser det ikke såå lett når den blir svart håper jeg Nå er jo svart den fargen som avslører skavanker og riper lettest av alle farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet April 22, 2011 Forfatter Share Skrevet April 22, 2011 Vi får se Får heller ta det på nytt om det ikke blir bra Vill bare ha noe på forran der for å se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå