KrHeLl Skrevet Juni 29, 2011 Share Skrevet Juni 29, 2011 Har et bilde i hvertfall Veit ikke hvordan jeg får lasta opp film Liker! Du har fått gjort litt på bilen nå siden vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2011 Bra du liker det Nja, har gjort litt men har ikke fått tak i nye skjermer Trenger en polering og men det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 åja, du som legger igjen gummi overalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Har jeg ikke sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Æ lurer på koffer bilen din høres ut som en traktor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Jeg og Må få fiksa det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Traktor lyd er no dritt! Kjenner til den Gjorde seg med nye fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Mhm! Flaut Blei bedre ja! Skal få tatt noen bedre bilder, ser ikke så godt på disse bilda hvordan den ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Denne tråden har 49 sider, men kan du nevne hva som har vert gjort siden du kjøpte den? xD Du hevder blant annet at du skiftet en reim på motoren, men siden dette aldri kom bilde av, ser jeg på det som skryt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2011 Haha, kan vel ramse det opp -Oljeskift x 2 -Radiator x 3 -Oljefilter -Bremseveske -Bensinpumpe rele -Viftereim -Fikse bbs leppa -Lakke den -Tilpasse tåkelys -Pusse rust -Lakkering -Tenningssensor -Kjøpt nye dekk -Lyktefilm -Ny stålbjelke forran -Ny frontplate -Lakkering av frontplate Kommer ikke på mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Bilen så bra ut den, men trenger veeeldig nye forskjemer:P Takk for titten =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharkthebark Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Skal nok ha nye ja Hvordan er de uorginale?Veit ikke om noen som kan lakke.. det som er problemet. HARK! kjøpe du nye skjerma å kommer til harstad me di så ska æ lakke di nesten gratis t dæ mister, men bare før at biln din førtjene det!;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Bilen så bra ut den, men trenger veeeldig nye forskjemer:P Takk for titten =) Hehe, ja den trenger det veldig! Koselig med bmw besøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 HARK! kjøpe du nye skjerma å kommer til harstad me di så ska æ lakke di nesten gratis t dæ mister, men bare før at biln din førtjene det!;D Du kan det ja? Får bestille jeg da Sender deg en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Har forresten fått to bud på 50.000 på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå