Zibiri Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Hva slags vinterbil er det du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Kommer bilder når/hvis jeg får den Og selvfølgelig er det en bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Hvor jobber du hen? Er i elverum nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Han jobber på Mekonomen. Hvis du er på Terningmoen er det ikke akkurat langt unna. Jeg bor også i Elverum... ! Du kan også prøve å sette trykk på kjølesystemet. Det er det verksted pleier å gjøre for å se etter lekkasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Å hvor ligger det? Er ikke langt fra terningmoen nei Boligfeltet bak kiwien ved elgstua Er jo trykk når bilen går men skal få sett på det ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Kanskje jeg kommer innom i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Var ikke der jeg heller Nei drar nok opp i morgen -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Skal komme innom en annen gang så kan vi vel snakke litt e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Hehe, veit ikke hvor den er jeg Men det finner jeg vel ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tzrkriss Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Har du vært i Elverum lenge? tror jeg så deg her en kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå