Maloi Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Selg å bruk det på E28`a!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Haha, det hadde vært rått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Neei Den ser jo heftig ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Da hadde jeg solgt den tvert, tror jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharkthebark Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 HARK! kjøpe du nye skjerma å kommer til harstad me di så ska æ lakke di nesten gratis t dæ mister, men bare før at biln din førtjene det!;D Du kan det ja? Får bestille jeg da Sender deg en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Da hadde jeg solgt den tvert, tror jeg ! Why? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Synes det var en god pris, da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Ikke selg, Markus. Du kommer til å angre som bare det. Ikke oppmuntre han til salgs, Mads. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Ikke selg, Markus. Du kommer til å angre som bare det. Ikke oppmuntre han til salgs, Mads. Skal aldri selge Mads syns bilen min er råtten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 50 var jo en veldig god pris! Verdimessig annbefaler jeg deg absolutt å selge bilen, men du vil nok angre hardt, det har jeg merka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Mange syns sikkert det er en god pris, men er langt i fra nok til at jeg selger! Hva annet får jeg liksom til 50 som erstatter denne og som jeg liker bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 En ganske fet E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Fuck off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Mange syns sikkert det er en god pris, men er langt i fra nok til at jeg selger! Hva annet får jeg liksom til 50 som erstatter denne og som jeg liker bedre? Den kanskje? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29024931 solgt da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå