Markus E30 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Aaa Men skjønte ikke hvor jeg skulle feste dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Hvor er det bremserøra går, egentlig? Har ikke studert dem men tror mine er ganske råtne ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Toppen av bremseskjold, ned på venstre siden, under bærebrua, følger den en liten bit bort til eksosen for så å gå opp på bærebrua Ikke vanskelig å se bare følge fra kalipter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Trer slangen over luftenippel'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 28, 2011 Forfatter Share Skrevet September 28, 2011 aa, sånn ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Fikk høre av en kompis i dag at jeg burde ha tårnstag i motorrommet da dempertårna er litt mye å kan knele/flytte på seg i en e30 da den er litt myk Noe forslag til noen pene og hvor man får kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Du får jo mange pene tårnstag, Men tror ikke du vil merke noe særlig til det, til og fra butikken Men ser jo bra ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Brukes nok ikke bare til og fra butikk den her Og planen framover trenges det vel Men er pent ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Merker nok litt av montering av tårnstag Billigst er nok å kjøpe på Ebay, eller finne et rimelig brukt et til noen hundrelapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Okey Får prøve det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Hmm, savner bilder av det du gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Det var det ja Får vel ta noen med mobilkamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Bruker kun iphonen min når jeg tar bilder jeg, funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Min telefon er noe eldre men skal nok få tatt noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Tårnstag: Kollevold.no Gundersenmotorsport.no Koed.no Realcar.no Ksr.as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå