Jørgen Lie Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Du kjøpte vel ny strammer også? Det gjør seg mer eller mindre selv Nei, så lenge merkene står på riktig plass så spiller ikke det noe rolle nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Jepp Kjøpte hele pakka på GS i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Da har du alt på stell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Good good Takk for svar Like greit å ta vannpumpa med det samme da tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 råfeit E30 dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 råfeit E30 dette! Takker for det! Blir nok bedre neste sesong om det går slik jeg har planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Hehe gleder meg allerede Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Bra Blir vel no snacks over jul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Hehe bra, samme her faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Hehe bra, samme her faktisk Knall! Har sett litt i tråden din faktisk Så ikke bilen din i fauske i sommer da jeg kjørte igjennom ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Hehe fikk den for ikke så lenge siden så Men blir nok å ta et par turer til sommeren da alt er ferdig! Er bare litt smågreier som skal til før jeg blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Ja, noen turer må til Heldi der ja Har endel jeg men er bare kosearbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet November 24, 2011 Share Skrevet November 24, 2011 Stemmer det ja Hehe er jo bare kjekt det:pp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Jaja, dulle med felger å slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Share Skrevet November 24, 2011 Det her er bilde av alle kjøleslagene til min motor, men det ligner jo ikke i det hele tatt Hvordan finner jeg ut hvilke som jeg skal ha? Bilde er fra koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå