Markus E30 Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Så bra at jeg har god tid da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Nesten så jeg misunner deg noe jævlig med di felgene der!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Bare nesten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Haha, har ganske lyst på dem selv Men 5/120? Har ikke du 4x100 boltsirkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Ja er pene felger men ser ikke ut til at jeg får det utseende jeg ville ha da jeg har noen alt for syke ideer de er 5x120 ja da det er lettest å få taki og hadde planer om å borre om men nå tørr jeg ikke Blir vel adapter eller ombygging av understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 ahaa okei. Ja borring er vell litt risky? Er det dyrt for sånn adapter? Har noen felger liggende i 5x120 som kunne ha passet greit på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Neida, går bra å borre men fant ut at jeg ikke ville ødelegge orginal felger 2-3 tusen kanskje for adaptere bare å handle å smelle på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Fordi det kosta under 1000 for org og 3500 for powerflex Får heller bytte de ved en seinere annleding Bilen skal og på eu i 2012 Har du røyka noe sterkt? Jeg bestilte nettopp powerflex til hele bakstillinga fra Koed, 1800 for 2 storforinger, å 4 til svingarmene. Diff foring fra powerflex ble 200kr inkl frakt fra Ebay! Kan jo såklart hende at de var dyrere i Desember! Men koster ihvertfall ikke mer enn 2000 for powerflex til hele bakstillinga nå Å når jeg var på biltilsynet for gokjenning av senkesett, sa de ingenting på at jeg hadde powerflex foringer. Å de så tydelig at jeg hadde det Flott bil forresten, blir gromt med BBS felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Tror jeg vat litt dårlig å lete på koed så fant det ikke fant prisenr på gs men men, får ta det neste gang Takk for det er ikke så pen atm for den må ha nye framskjermer og vinter hjul er ikke pent håper bbs felga blir fine ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Tatt ut hjernen nå. Lukter ikke brent så er kanskje håp Er det no vits å åpne den å se eller skal jeg bare prøve med en annen en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Kan være en fordel å ta opp å se. Kan være loddepunkt som har korrodert eller svidd seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Det jeg og tenkte får ta den med hjem å undersøke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 ser da greit ut det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Ser ut som mange av loddene er smeltet sammen? Hvis dem er det, IKKE sett strøm på det. Reingjør også kortet hvis det er loddefett du har brukt på det, det kan lede strøm. Du som har loddet forresten? Edit: Bruk lupe( Forstørrelsesglass ) for å være sikker på at loddene ikke treffer hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Er ikke det mørke partiet fukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå