martinwenberg Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Ser ut som at det har vært noe aktivitet der iværtfall. Men hvis han har loddet det selv, så må han være sikker på det jeg skrev ovenfor. Eller kanskje han mente at kortet er ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Har forstått det sånn at han ikke har lodda selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Tror ikke det her gjort noe med den hjernen siden bilen var ny bare åpna den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Så hjernen er ødelagt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Vanskelig å si at den er ødelagt, men ser jo merkelig ut det der... Hvis du finner noe bruksanvisning på den, kan du jo måle med multimeter gjennom kortet for å se om den er i orden. Men er loddene borti hverandre eller lyger bildet litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Får se om jeg gidder det før jeg får prøvd en annen hjerne Er jo lettest det Noen av loddene er borti hverandre, to og to og 4 og 4, men bilde lyver litt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Du kan jo prøve med en annen hjerne, sjekke om det blir bedre. Ingen av loddene skal være borti hverandre. Blir som å sette + og - ilag, og det blir gnist og kortslutning. Kanskje det har blitt varmt i kortet, og at det er derfor du har den store flekken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Flekken var faktisk ikke så lett å se i real som på bilde men det har nok noe å si ja Om ingen skal være borti hverandre så er det ikke håp i hvertfall Kan ikke være 2 pluss å 2 minus da, at det er derfor de sitter sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Jeg syns ikke det ser ut som om det er no feil med den, bortsett fra flekken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Ja, ser greit ut for meg her jeg sitter og, men bilde sier noe annet Kan være fukt det ja, men ikke veit jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Kan det være startern som er gåen og ikke gir strøm til coilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Jaja, det er søndag så må jo ha litt søndags kos Tok ut alle skruene i den ene felgen Før Etter Blei vel litt greiere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Oh yeh. Håndjager materiale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Hehe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Kan det være startern som er gåen og ikke gir strøm til coilen? Prøvd å trillestarte bilen? Coilen får strøm uavhengig av starteren Blir BRA med nye felga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå