Tzunami Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Da var ferie på østlandet over. Hatt en kjempe ferie å starta jo med et sykt bra gatebil! Bilen har blitt en gammel traver men fortsatt like god og ingen feilslag! [ Bilde ] Som sagt tidligere så stikker felga litt ut så de subber en deeel så her måtte det gjøres noe sia jeg helst ikke ville kjøre brock felga bak. [ Bilde ] Så da blei den slik flaut men praktisk Tok også en tur til oslo i dag på et ærend og en veldi hyggelig litt lengre prat med "michaelw" her inn som har en stk feeet e34 [ Bilde ] Så i morgen tidlig 09.30 starter ferden videre til kalde nord med snø og annet faenskap Dere fra blinke, vinke eller tute om dere ser meg Mvh Var innom like etter meg du da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Hos michael? Kom forresten fram i ettermiddag å lå på 0,69 fra trondheim til fauske og brukte bare en tank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Ja, var innom og tok noen bilder med han litt før deg, starta på jobb 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Aa, skjønner Fikk spm litt lenger bak her om jeg hadde noen bilder av M3 stolene så her er et par dårlig mobilbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 er det m3-stoler? trodde de hadde emblem i ryggen? uansett, så er de utrolig digge å sitte i! har sittet på i m3'n til turbo1991, og den er iallefall utrolig digg å sitte i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Er fra en 89 mod M3 ja digge er de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 For lav for 4 hjulskontroll. Ups Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Et par bilder fra i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Takk takk brodern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Da var det kommet et par nye deler på bil; - Framskjermer - bærekule høyre forran - endeledd venstre - ny foring i bakre del av bærearm foran Så nå skal jeg prøve å få tatt 4hjulskontroll på nytt for så å dra til BT Skal knipse et syykt bra mobilbilde etterpå Edit: Sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Lookin' good! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Takk er skyhøy nå da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Lav igjen klar for treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Liker're!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå