Markus E30 Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 Sounds like a bitch! Broder har ikke hatt no problemer enda så satser på at det går bra Ja, veit Men har hatt så mye å gjøre mtp eksamen så hakke tid å fikse det før etter. Så utti desember Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Bror din har vel litt mer gummi på felgene sine enn det du får på dine? Sjuern med samme type felger og ballongdekk ikke var så gærn som mx'n med lavere profil. Blir nok noe ala samme greiene med E30'n, men det blir da vel helt sikkert knall uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Blir akkurat samme gummi jaja, vi får se hvordan det blir de fyller seg med snø, det gjør de! Satser på null risting da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Du bør få lakkert de skjermene dine før de begynne å ruste!Transportgrunningen som er på dem fra fabrikk er no forbanna søppel som ikke beskytter mot en dritt! Det er en grunn til at man legger på ordentlig grunning på nye karosserideler før de lakkeres, selv om det er såkalt transportgrunning på de fra før.. Og jeg kunne ikke vært mer enig i dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 9, 2012 Forfatter Share Skrevet November 9, 2012 Det er planen ja.. Men hakke hatt tid gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Bilde fra innpakkinga for 5 min sia. Kan dermed trygt si at felgene er SOLGT! Så nå gleder jeg meg til de nye kommer siden nå har jeg faktisk penger til de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 ser ikke noe bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 12, 2012 Forfatter Share Skrevet November 12, 2012 Sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Kom en pakke i dag gitt Men ikke tro jeg kaster de røde Åsså ser det ut til at felga kanskje er ferdi bygd til jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Spent på hvordan felger dette blir! Og sleng ut et bilde til av interiøret, husker bare noe var rødt, men ikke hva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Spent på hvordan de blir jeg og må spørre etter en teaser Her m3 stoler å røde dørtrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 går det ann å kombinere de dørtrekkene da? så du har svart rundt, og rødt i midten, der rillene er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Hoho, det tror jeg at jeg må få photoshoppa før jeg begir meg ut på det xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 tror det kunne vært tøft altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå