RS-Heggem Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Må nok bare gjøre det ja. Fritt for å sitte på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Det skal du få ^^ om jeg får den igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 kan jo sladde med lastebilen til RS også da? DET er gøy det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Er ikke så gøy med en boggietrekker med 3.10 hjulavstand og høy hytte. Kjennes ut som alt skal vælve, og baken slår rundt med en gang. Men jeg skal nok klare å sladde like godt med den som med stasjonsvogna mi. Men, det er jo noe man bare ikke gjør. Sladdes gjør det ofte med den, men det er uprovosert tap av veigrep som ikke er gøy i det hele tatt. Hadde nesten 54 tonn totalvekt på tur opp, og over Hamarøya med en sånn skyss, er ikke det bare gøy i alle motbakkene. (Ps; er mer interesert i det motsatte kjønn..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Haha, å sladde med 164 580 boggietrekker funker gull det! Spess på snøføre med løpeaksel oppe og sperra inne Rs, tror du må øva mer! Drosidelengs rundt skolebygget på Hønefoss, fyfaen å sinna rektorn ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Er ikke så gøy med en boggietrekker med 3.10 hjulavstand og høy hytte. Kjennes ut som alt skal vælve, og baken slår rundt med en gang. Men jeg skal nok klare å sladde like godt med den som med stasjonsvogna mi. Men, det er jo noe man bare ikke gjør. Sladdes gjør det ofte med den, men det er uprovosert tap av veigrep som ikke er gøy i det hele tatt. Hadde nesten 54 tonn totalvekt på tur opp, og over Hamarøya med en sånn skyss, er ikke det bare gøy i alle motbakkene. (Ps; er mer interesert i det motsatte kjønn..) Hoho, svæær trailer det der Mer interssert i det motsatte kjønn? Wtf? er det jeg og Rs, tror du må øva mer! Drosidelengs rundt skolebygget på Hønefoss, fyfaen å sinna rektorn ble Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Er ikke så gøy med en boggietrekker med 3.10 hjulavstand og høy hytte. Kjennes ut som alt skal vælve, og baken slår rundt med en gang. Men jeg skal nok klare å sladde like godt med den som med stasjonsvogna mi. Men, det er jo noe man bare ikke gjør. Sladdes gjør det ofte med den, men det er uprovosert tap av veigrep som ikke er gøy i det hele tatt. Hadde nesten 54 tonn totalvekt på tur opp, og over Hamarøya med en sånn skyss, er ikke det bare gøy i alle motbakkene. (Ps; er mer interesert i det motsatte kjønn..) Hoho, svæær trailer det der Mer interssert i det motsatte kjønn? Wtf? er det jeg og Hehe. Falt vel kanskje litt ut av sammenhengen det der. Jeg mente mer interesert av det andre kjønn, enn grisekjøring. Rs, tror du må øva mer! Drosidelengs rundt skolebygget på Hønefoss, fyfaen å sinna rektorn ble Hehe. Ja, du kan jo tro det. Jeg har jo kjørt i over 12 år nå med storbil, så lysten og viljen til å grisekjøre med de har falt litt bort. Når jeg var 20 så lå jeg bredt på ring 3 annenhver natt med trekkern, opp til Tonsenhagen. Var jo litt gøy også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Du vet RS, man blir fornuftig og voksen og kjedelig når man blir gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Nå er det ennå en del år igjen til jeg kommer til å føle meg gammel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 RS: haha, nå skjønner jeg Rakk ikke å få igang bilen gitt. Dritt kaldt å stå ute xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Fin e30! lyst på e30 e også, Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Fin e30! lyst på e30 e også, Hehe Takk for det! Skal få litt lakk, nytt stål, nye felger og enda lavere så håper jeg den blir enda litt finere Bare å handle det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 Ingen stor update men bilen lever igjen! Var coilen biltema coil har bare varighet på en sommer, om noen skulle være så uheldige å kjøpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Ingen stor update men bilen lever igjen! Var coilen biltema coil har bare varighet på en sommer, om noen skulle være så uheldige å kjøpe det Morro! Men hadde du ikke byttet coil da, bare for å prøve liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå