Gå til innhold

Markus E30's, E30 325i 86 og 07 E61 M5.

Markus E30
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke så gøy med en boggietrekker med 3.10 hjulavstand og høy hytte. Kjennes ut som alt skal vælve, og baken slår rundt med en gang. Men jeg skal nok klare å sladde like godt med den som med stasjonsvogna mi.

Men, det er jo noe man bare ikke gjør. Sladdes gjør det ofte med den, men det er uprovosert tap av veigrep som ikke er gøy i det hele tatt.

Hadde nesten 54 tonn totalvekt på tur opp, og over Hamarøya med en sånn skyss, er ikke det bare gøy i alle motbakkene.

(Ps; er mer interesert i det motsatte kjønn..) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så gøy med en boggietrekker med 3.10 hjulavstand og høy hytte. Kjennes ut som alt skal vælve, og baken slår rundt med en gang. Men jeg skal nok klare å sladde like godt med den som med stasjonsvogna mi.

Men, det er jo noe man bare ikke gjør. Sladdes gjør det ofte med den, men det er uprovosert tap av veigrep som ikke er gøy i det hele tatt.

Hadde nesten 54 tonn totalvekt på tur opp, og over Hamarøya med en sånn skyss, er ikke det bare gøy i alle motbakkene.

Hoho, svæær trailer det der :P

Mer interssert i det motsatte kjønn? Wtf? :lol: er det jeg og :P

Rs, tror du må øva mer! Drosidelengs rundt skolebygget på Hønefoss, fyfaen å sinna rektorn ble :P

Hahaha :lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, svæær trailer det der :P

Mer interssert i det motsatte kjønn? Wtf? :lol: er det jeg og :P

Hehe. Falt vel kanskje litt ut av sammenhengen det der. Jeg mente mer interesert av det andre kjønn, enn grisekjøring. :mrgreen:

Rs, tror du må øva mer! Drosidelengs rundt skolebygget på Hønefoss, fyfaen å sinna rektorn ble :P

Hehe. Ja, du kan jo tro det. Jeg har jo kjørt i over 12 år nå med storbil, så lysten og viljen til å grisekjøre med de har falt litt bort.

Når jeg var 20 så lå jeg bredt på ring 3 annenhver natt med trekkern, opp til Tonsenhagen. Var jo litt gøy også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...