Tzunami Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 ja de der så ikke feil ut nei hva som havner på bilen din til våren er jeg meget spent på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 ja de der så ikke feil ut nei hva som havner på bilen din til våren er jeg meget spent på! Glemte helt at du hadde skreve Gleder meg jeg og! Må sende en mail å høre når de er ferdi tror jeg 225.000 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 225 000km? det er da ingenting min runder 280 000 Men du har å sende meg pm med bilde altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Jo, er masse xD kjørt 30k på 2 år haha, knapt innkjørt når det er diesel Har ingen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Med dine turer fra bardufoss og sørover så skjønner jeg at den har fått noen km til på tellern i ditt navn ja Navn på dem holder det altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Med dine turer fra bardufoss og sørover så skjønner jeg at den har fått noen km til på tellern i ditt navn ja Navn på dem holder det altså Ja det hjelper på kjørte 4500 på to uker i sommer Skal vurdere å sende en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Jeg har 100% strøken preface frontfanger liggende til salgs, 1350,- inkl. frakt. What a coincidence! Hvordan fikk du til det der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Send med engang! Jævla hengerfeste til han foran ;p sklei inn i det i 5km/t elns ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Den er allerede innpakket, så kan sende den i dag før klokken 1130 om du overfører penger på konto. Aah, den er lei! Men bra at hengerfestet stoppet deg, og ikke karosseriet, for da hadde det vært mye større skader (skjermer, panser, lykter etc) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Smuuud! :D Gnilb (min tvillingbror) sender deg PM om info og kontonr så overfører han Ja jævli greit det! men faen å sint jeg er! Helvette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Flaks du ikke tok bbs fronten!!, burde ta den av om vinteren:-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Smuuud! :D Gnilb (min tvillingbror) sender deg PM om info og kontonr så overfører han Ja jævli greit det! men faen å sint jeg er! Helvette... Da var pengene overført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Flaks du ikke tok bbs fronten!!, burde ta den av om vinteren:-p Sant! Skulle kjøpe en alpina front å bruke men løken jeg skulle kjøpe den av slutta å svare når jeg sporte etter kontonr Selvmordsgrunn om den hadde gått! Er i dårlig forfattning etter forrige eier også så den skal pusses opp ila vårn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Hehe, kjedlig med uhell uansett ja! BBS-fronten må du vokte fint, haha. Om du hadde knust den kunne du sendt den hit, slik at jeg får fikset den opp og brukt den selv. gnilb, superkjapp og bra handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå