Markus E30 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Da var pengene overført Fett bra!! Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Hehe, kjedlig med uhell uansett ja! BBS-fronten må du vokte fint, haha. Om du hadde knust den kunne du sendt den hit, slik at jeg får fikset den opp og brukt den selv. gnilb, superkjapp og bra handel. Jepp, men den trengtes å byttes hadde kommet bitte litt rust på undersia av den Haha, skjer ikke den skulle blitt fiksa selvom det tok 100 timer send meg en.pm, kanskje jeg veit om en til Ja, var vel rask nok den her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Hehe, er kun litt overflaterust på undersiden av den jeg har på ene bjelken (den ytterste lille delen) som du aldri kommer til å merke noe til. Gni over med et finkornet sandpapir og smør de inn i ferromax eller lignende, så varer den evig (med mindre du kræsjer!) Hehe, skjønner hvordan det er. Nei, jeg snakker bare tull, skal selge alt av E30 så kan ikke kjøpe mer deler nå annet enn et nytt senkesett til Sepang Bronzen, slik at det blir mulig å kvitte seg med den og. Ja, superkjapp handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 kvitte seg med sepang pronzen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Ja, får legge den hobbyen der på vent litt til jeg får bedre råd, pengene blir brukt til hvitevarer og husholdningsartikler per dags dato. Blir E91 som neste bil nå, så skal jeg kjøpe meg en E30 igjen når jeg har skaffet meg eget hus med kanon garasje. Håper på en 2/4 offshore ordning, så da blir det rikelig med tid også. Beklager off-topic, Markmus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Hva faen? ;O min bil skal aldri selges! Ikke din heller e30'n koster jo ikke no å eie mulig det blir e92 325i brukis om det ikke blir leilighet men ser problemstillingen din Bare å snakke i vei om.alt! vill og offshore.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 tror noen slo hodet litt hardt i nattbordet på vei opp av senga i dag jeg haha! men fra spøk til alvor, hadde det ikke vært deilig og gjort ferdig e30`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Nei, den koster ikke noe å eie, men det ligger en god egenkapital i den gamle slitern som jeg gjerne skulle hatt til E91, haha. Har søkt lærling som industrimekaniker hos Statoil, Conoco Phillips, Aibel, Apply TB, National Oilwell Varco, Linjebygg Offshore og div nå, så håper på positivt svar med 0 fravær og 5,25 i snitt VG2 og 5,5 i snitt VG1. Hadde vært deilig å blitt ferdig med E30'en jo, men føler jeg kan gjøre det enda bedre en annen gang - så da dropper jeg denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Håper du får napp da gikk realfag jeg så må se langt etter en sånn jobb. Tenker det samme som deg, men samtidig tenker jeg at den ikke synker i verdi om jeg vedlikeholder den samt tar litt rust nå og da. Har jo også søknad inne hos bt så om den går igjennom blir den bygd om og beholdt leeenge Ja går ant å bygge senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Ja, er rastløs frem til jeg får svar nå.. Hm, du kan jo evt. ta teknisk fagskole om du vil ha sjans offshore da? Ja, den synker ikke i verdi nei, så det er lurt at du vedlikeholder den som du gjør. Det kjedlige er jo at jeg har S50B32 søknad godkjent, så er jo bare å bygge om igrunn.. Håper da det øker verdien på bilen litt. Har jo ikke peiling på hva jeg kan ta for den, men blir nok langt under selvkost siden ombyggingen ikke er fullført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Driver å søker skole nå så får vel ta å sjekke det opp Nei, men får ikke igjen det man bruker desverre.. Du får sende samme søknad en gang seinere når du skal bygge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Ja, du får ha lykke til. Får vel gjøre det, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Nei! Du skal ha rødt i midten og svart rundt! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 x2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå