Markus E30 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 hahah, orker ikke eksprimentere med det i denna kulden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Hva gjøør du?? Du får ikke lov til og fjærne de røde trekka! Vi kan eksprimentere på dørtrekka når vi justerer ventiler ? da står vi jo godt og varmt også, så ingen unnskyldninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Haha, må jo prøve svart og Setter dem bare i boden imens vi kan se på det da ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Er det motorklubben rusta leir dere skrur på da eller? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 Nope, enten setermoen leir eller litt lenger inn i rusta leir Tror det er brigade nord sin hall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Brigade nord er jo Css, samband, panser osv osv da:p tenker du på de mek.hallene rett frem i rusta? Eller hos 339-skvadronen? Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2013 veit jo det da 339, tenker jeg det er Er en kompis i brigaden som har nøkkel ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Glemte å si at bilen min var kalender babe Ja, har prøvd å snu det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Ikke før i morgen men grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Hahahah takk! Fikk litt sjokk da jeg fikk kalenderen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Heyheyhey! Grattis! Er det på skytebanen, når jeg var med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Takk takk! det var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Grattis som kalenderbabe! Den henger fint her på rommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Takk takk! henger pent her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Morro og skrense lovlig, men hadde vært enda morsommere om jeg ikke hadde kjørt 240 og vi hadde hatt litt mer grep! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå