Gå til innhold

Oppgradering til M5 fange E39 00

mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

Kona krasjet nettopp bilen :twisted::evil::stupid: , hele framme fangen er knust. Er det mulig å oppgradere til M5 fange mot itillegg betaling? Tror dere at forsikring er med på det. Takk for råde.
Ja, dette pleier å være mulig. I verste fall kan du jo tilby å bytte til uorg. M-fanger fra GS (identisk med org), da denne er billigere enn org. fanger.. :)

Har akurat montert gs-fanger..kanon kvalitet og helt identisk med m-org fanger til bilig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare meg eller er denne gs fangeren ørlite kortere enn original? jeg vet at den ikke er lang nok bak mot hjul (for kort på alle biler jeg har sett), men den ser heller ikke fult like lav ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får takst på bilen din så velger du bare å ta ut pengene å ordne dette selv.. deretter handler du inn deler rimelig og enten gjør dette selv eller setter bort alt til noen du kjenner. Da burde det ikke koste deg stort.

Om du skal kjøpe den hos en BMW forhandler blir det nok ikke så rimelig :)

Har du noe bilde av skaden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også montert denne GS fangeren på min. Får jeg spørre om du byttet glideskinnen på siden av fangeren med den fra originalfangeren din, eller sklei den rett på?

den gikk rett på den orginale glideskinnen..kjøpte nye glideskinner da de gamle ble revet i stykker.

Da jeg satt dem på så jeg at dem kan justeres opp-ned og sideveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona krasjet nettopp bilen :twisted::evil::stupid: , hele framme fangen er knust. Er det mulig å oppgradere til M5 fange mot itillegg betaling? Tror dere at forsikring er med på det. Takk for råde.
Ja, dette pleier å være mulig. I verste fall kan du jo tilby å bytte til uorg. M-fanger fra GS (identisk med org), da denne er billigere enn org. fanger.. :)

Har akurat montert gs-fanger..kanon kvalitet og helt identisk med m-org fanger til bilig pris.

Hei!

Har du linken ti det du kjøpte hos GS??:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...