SweetBMW Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Sett på litt av hvert. Men lurer på om du får bedre bil v bruktimport fra Das Faderland. I norge er det mange som er ihjelkjørt, men ligger en fin sølvgrå 730iA på Finn. Se på den Den som heter noe med perle osv. Men det er "vri-klima", jeg vil ha digital automatisk....... Også er det en 730, og den blir fort litt slapp med BARE 218hk. Er jo ikke power man er ute etter i en sånn bil, det er cruise faktor og komfort. Men når man virkelig trenger power, så ere greit å ha power. Da blir det litt som 318 min igjen? U catch my drift? =) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24183569 I tillegg tror jeg KM standen er lit lavere på tyske biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 hvorfor 7 serie? du som er ung må ha en sporty bil, det er ikke 7er, det er autobahn cruiser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Joa men jeg liker å rulle rundt i fatterns 5er også... Det er noe helt annet, og jeg har fått litt smaken for det. Dont know why, men det er jo ikke noe bestemt enda Har jo også jævlig lyst på Z4 Coupe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 stor forskjell på 5 og 7er. 5er er langt mer sportslig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Kjørt mye i E38 også... SYns den er chill jeg da ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Slutt og mas a.. Lurer på selga denna for M5..... Eller 745..... Mere keen på cruiser..... Off. DILEMMAER! M3 er cruiser må slutte å ombestemme deg hele tiden ! kjøp min ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 Ja, har i dag fått CSL luka fra lakk og kan si at resultatet på lakken var finfint Monteringa var så som så da jeg måtte modisere litt låsfester og slikt, og må fortsatt finjustere, men all in all a good fit Jepp da så Er litt små fiks igjen å justere og noens kruer, men tenkte bare vise jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Liker smaken din SweetBMW, dette blir bare bedre og bedre.... Men er ikke CSL luka høyere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Liker smaken din SweetBMW, dette blir bare bedre og bedre....Men er ikke CSL luka høyere? satt nett og tenkte på det selv ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Så ganske CSL Light ut ja.. Men tøff likevell, finere enn den originale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Heeeeeerlig prosjekt!! Her må jeg følge med:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Takk for kompliment, ja jeg liker smaken min jeg og Jo jeg la merke til dette når jeg satt på luka at den så litt mindre ut enn org csl, og kanke si jeg har fått sammenlignet så mye med andre enda,men det driter jeg egentlig i. Har jo alltids originale luka stående så jeg kan bytte tilbake og selga denne CSLen om noen er int i det Ferdig modda med alle høl og bare å smekke rett på. Fått montert alt av deksler under bilen nå, må bare mekke meg noen små braketter å feste ledningene til lambda sondene i ettersom det sitter grenrør på bilen og da er ikke koblingspunktene for O2 sensorer samme og ledningene kanke ligge inntil eksosen Og man venter da fortsatt på bakfanger, frontfanger, leppe, og hjerne Bakfangern kommer forhåpentligvis til neste uke fra ///NJD her på Bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 hvor mye skal du ha for luka da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 For CSL luka?.... Hmm. Litt usikker, hva vil du by egentlig? Men ja, må nesten se an GS sin om den er samma eller hva den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Ble fint dette! Må nesten inspiseres litt nærmere en gang. Ikke selg den med det første i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå