Gå til innhold

SweetBMWs 318CiA > 325Ci Avsluttet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kristian: Jeg skal ha Performance filterboks fra BMW, bare ikke fått enda :)

Erik: Ja det blir bra detta :D gleder meg litt n¨å!

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har man hatt en prøvetur :D

http://s194.photobucket.com/albums/z95/ ... EO0011.mp4

Det bråker litt på videon der pga ejg har bare grenrør og mellompotte på, men dette er fiksa nå og lyden er merkbart bedre :)

Noen få issues:

ASC lampa lyser, dette fikses forhåpentligvis ved at jeg får bytta styreenheten for ASC til en manuell.

Oljetrykkslampe lyser, rart, fordi jeg har trykk, må se over litt ledninger her.

Airbag lampe lyser, mest sannsynlig pga jeg har M3 ratt, og får ikke kommunisert med airbag enhet pga diagnosekontakt ikke funker. (Faen?)

Nødmodus på motor over 4000rpm. Mest sannsynlig VANOS som er feilstilt, skal ut og kikke i garasjen på dette etterpå :)

Bortsett fra det så har jeg fått hentet M3 panser og veid bilen :)

Bilen med 318 og automat : Egenvekt med halv tank : 1395kg

Bilen med 325 og manuell : Egenvekt med halv tank : 1370kg 8)

Cant touch this dananana! DA RA! DA RA! 8)

Edit: For de skarpøyde så ser de at tempnåla mi beveger seg FAAARLIG mot rødt, men not to worry, problemet er fikset, var en dårlig temp sensor :)

Skrevet

Blir kanon dette :D Var vel mye lyd på videon ja, men sikkert perfekt nå. Måtte du gire på 4000 o/min, blir ikke særlig bra drag da :lol:

Skrevet

Nei det ække særlig fett nei å måtte gire på 4000 :P Det er jo da all moroa begynner. Men driver med feilsøking nå og det jeg har kommet litt frem til er at jeg lurer på om bensintrykket er litt lavt. Fordi jeg må kinne noen sekunder før jeg f¨år start i det hele tatt, og den går magert. Har ikke finni tegn til falskluft, og fra tiden da bilen var 318 pleide jeg få koder som indikerte mager blanding, men fant aldri ut av hva det var, så det KAN jo være pumpa. Har snakket med GS nå om pumpe :)

SKADER jo ikke bytte den og siden alt annet er nytt :P herregud, kan jo ikke bare slutte å bruke penger sånn helt uten videre :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...