Gå til innhold

Nok en stygg ulykke, edit: ulykker! - Kjør forsiktig!


Just-turbodiesel
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den store ulykkestråden ja.....! Er dette virkelig noe å lage en stor samletråd om Just Turbodiesel?

Jeg ser absolutt poenget til JT med å lage en samletråd, og jeg regner med at han etterhvert finner en trådtittel som er mer respektfull overfor de involverte og deres pårørende enn "Den store ulykkestråden". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store ulykkestråden ja.....! Er dette virkelig noe å lage en stor samletråd om Just Turbodiesel?

Jeg ser absolutt poenget til JT med å lage en samletråd, og jeg regner med at han etterhvert finner en trådtittel som er mer respektfull overfor de involverte og deres pårørende enn "Den store ulykkestråden". :)

som tas til etterretning :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer denne tråden å endre holdning til kun en person så er tråden verdt det spør du meg. At den skal endre alle er vel mye forlangt..

Vel talt, Torbjørn! En slik tråd burde vært en sticker på alle forum, spør du meg. Heller to slike tråder enn en tråd hvor man beretter om hva og hvor mye man sitter og drikker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også gikk det bra, legger til at dette er i sentrum og vanligvis mye fotgjengere på tur fra skole ned til byn: http://www.t-a.no/nyheter/article133789.ece

Noen som ser/vet hvilken bil dette er??

Om jeg ikke tar helt feil mener jeg det er en Nissan 200sx som nylig ble lakket sort med flammemotiv på sidene. Tror jeg har sett den tidligere i området ved Guldbergaunet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også gikk det bra, legger til at dette er i sentrum og vanligvis mye fotgjengere på tur fra skole ned til byn: http://www.t-a.no/nyheter/article133789.ece

Noen som ser/vet hvilken bil dette er??

Om jeg ikke tar helt feil mener jeg det er en Nissan 200sx som nylig ble lakket sort med flammemotiv på sidene. Tror jeg har sett den tidligere i området ved Guldbergaunet..

Bare å sjekke det, DK76427 ser ut til å være reg.nr. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...