Rabies Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Som topic sier så lurer jeg på hva som er fornuftig pris på en E34 (520i, 525i) touring i grei bruksstand. Trenger ikke å være strøken men bør fungere greit teknisk. M50 motor er et must. Orker ikke å styre med reg.reim... Og bør ha manuell kasse.
Azeton Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Ser de ligger ganske høyt, 520I starter fort fra 40k
Fredrik 90 Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 En E34 525 IX må da være midt i blinken! Kunne tenkt meg en strøken sånn selv jeg, men får ikke lov
Rabies Skrevet September 12, 2010 Forfatter Skrevet September 12, 2010 Er vel du som bestemmer hvilken bil du skal kjøre? Jeg ville droppa xen da Man må ha trekken på hekken 40 k er jo ikke så galt da. Får se hvordan det går med salg av 36.
Fredrik 90 Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Er vel du som bestemmer hvilken bil du skal kjøre?Jeg ville droppa xen da Man må ha trekken på hekken Joda men da jeg skulle handle nummer to bil forrige gang så blei det bråk og spetakkel da jeg kom hjem med en 93 modell Audi 100! At den var strøken, hadde skinn og mye utstyr hjalp ikke. Og nå har jeg brukt ett år på å få ho til å kjøre den bilen og skulle jeg nå komme med en til så...... Jeg ville absolutt ha valgt IXen, kan ligge breit med den også vettu Jeg ser det mer praktiske i en sånn jeg da, billig firehjulstrekker av edelt merke og med sekser og krefter! Så når vi skal til hytta på Hovden om vintern så kan jeg bare kjøre forbi alle de som står med husmor-SUVene sine i bakkene og spinner, og det med en gammal BMW(som ikke har rykte på seg for å være god vinterbil) I stede for å stå i bakken selv og spinne med A6en bare fordi jeg var gjerrig og ikke valgte Quattro
bad_ip Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 ix bruker vel en god del mer bensin ? Synes de bruker mer enn nok fra før av
Fredrik 90 Skrevet September 13, 2010 Skrevet September 13, 2010 ix bruker vel en god del mer bensin ? Synes de bruker mer enn nok fra før av Ordentlig BMW skal koste å kjøre med, hvis ikke så får du kjøre Golf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå