|Ole| Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Trudde ikkje BMWCCN treffa var meint for sladding eg? Trudde det var rein sporvalg og man omtrent blei lynsja om man sladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Dette er vel tredje året de har prøvd ut 'alternativt sporvalg' heat. Det var vel Kjetil Sømme som startet med dette heatet etter ønsker fra noen rogalendinger i 2007 (?). Mener det var da. Det var endel støy i diskusjonene på CCN forumet ettepå, men sladdeheatet lever enda Men jeg mener ennå at 'alternatvt' sporvalg er litt misforstått. Det er ikke slik at vi må sladde HELE tiden, men få lov til å stille opp litt her og der hvor det er trygt (ingen i umiddelbart nærhet bak). I mine øyne trenger vi ikke sladdeheat... men bare litt 'frihet under ansvar' i de vanlige heatene. Spesielt på Våler, der det ofte er skikkelig avstand mellom bilene. Problemet er vel derimot at de færreste klarer å følge dette 'ansvaret' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Oki, eg er ein av dei som sladder med alle anledninger Så er dette godtatt på desse treffa er eg klar for å stille til neste år antar eg, iallefall om eg ikkje klare å godkjenne bilen til Powerdrift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Det er ett heat pr. dag med "alternativt sporvalg". Det betyr at det er 20-30 minutter pr. dag hvor folk kan svi av litt dekk til stor fornøyelse for publikum. Resten av dagene går til skikkelig kjøring. Å blande sladding inn i disse er helt håpløst, da det bare skaper "situasjoner" uansett hva slags regler en har rundt dette. Selv disse som kjører på disse sladdeheatene drar jo av banen og snurrer til stadighet. Det hadde blitt helt håpløst sammen med folk som presser rundetider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Haha! Hvis det er meg du sikter til så, ja, jeg tok med en pokal jeg vant på et tidligere BMWCCN treff i år. Leit at du synes det er teit, men who cares egentlig? Da skulle du sett meg på Gatebil i sommer, da hadde jeg tilogmed med meg en "plakat" med info om bilen og litt bilder og sånn. DET var kult det! njaei, ikke sånn direkte... vet om maaaange som gjør det... har bare ikke fått med meg trenden enda Gjør det assssssss. Tard. lols! får ta den med nestegang hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Var meg det : ) Hehe.Magnus: Hvilken dag var det du lå etter meg ? Lørdag.. (svart e46 med gule lykter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 ":1zn5gyb0]Det er ett heat pr. dag med "alternativt sporvalg". Det betyr at det er 20-30 minutter pr. dag hvor folk kan svi av litt dekk til stor fornøyelse for publikum.Resten av dagene går til skikkelig kjøring. Å blande sladding inn i disse er helt håpløst, da det bare skaper "situasjoner" uansett hva slags regler en har rundt dette. Selv disse som kjører på disse sladdeheatene drar jo av banen og snurrer til stadighet. Det hadde blitt helt håpløst sammen med folk som presser rundetider. Nemlig, da er dette feil treff for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Så utrolig kjedelig og ligge bak biler som skal ligge bredt ut av svingen. Først slakker de av, for så og gi på. Se på at bakende vimser litt fram og tilbake og håpe på at det ikke skjer noe. Nervepirrende og ligge bak eller komme seg forbi slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Var meg det : ) Hehe.Magnus: Hvilken dag var det du lå etter meg ? Lørdag.. (svart e46 med gule lykter) Ahh.. Lørdag var ikke helt det store med tanke på grep Men slutten av lørdagen gikk det litt bedre. Søndag begynte det å gå fort syns jeg Var ikke mange jeg måtte slippe forbi. Et par med r-dekker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Ullsokk - hva var problemet med motoren? Så du stod med problemer på søndag (?). Gikk fælt på strekkene ja... småsint på litt våt veibane Den kokte en gang først, helt plutselig. Så fikk taua den av banen og kikka på det. Trodde radiator/ekspansjonstanken hadde tatt kvelden, så tok ut radiatoren, men alt viste seg å være bra. Skrudde det sammen, lufta og tok en tur utpå. Tempen var bra da, helt til den kokte da jeg kom tilbake i depot. Fant da ut at det var radiatorlokket som ikke var helt bra av alle ting. Fikk lånt et av Fliid til veien hjem, og ingen problemer. Motor og alt annet fungerte supert den helga! Synd det skulle skje, for begynte å gå greit fort på banen på søndagen =) Hadde med 18" ekstra til alternativt sporvalg og.. Noen som har fler bilder av min ? Sort E36 sedan med en lykt og regnr XV46601.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Litt seint, men noen som har bilder fra søndag av en grå 1-serie med prøveskilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå