Mjørgen Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 helt originalt bortsett fra Fk coilovers fra e34 M5 og 850 bremser Hei jeg har samme senkesett som du på min e28. de blir egentlig for lange dempere bak. kappet du fjærene eller forlenga du dempertårnene bak? jeg kappet fjærene å da blen den jævlig løs i ræva å kjøre.. mvh jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 spørs om du skal henge deg med på en bestilling av gsp coilovers jørgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hei jeg har samme senkesett som du på min e28. de blir egentlig for lange dempere bak. kappet du fjærene eller forlenga du dempertårnene bak? jeg kappet fjærene å da blen den jævlig løs i ræva å kjøre.. mvh jørgen Min er og kappet bak. Men er stiv og fin og kjøre. ligger meget godt Hvor mye kappet du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Noen som knipsa en e21 daffendes rundt bana da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Min er og kappet bak. Men er stiv og fin og kjøre. ligger meget godt Hvor mye kappet du da? Husker ikke helt men 2 eller 3 runder ca.. du da? litt merkelig før alt i bakstillinga e nytt æu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Min er og kappet bak. Men er stiv og fin og kjøre. ligger meget godtHvor mye kappet du da? Husker ikke helt men 2 eller 3 runder ca.. du da? litt merkelig før alt i bakstillinga e nytt æu.. hmm, 2 runder på begge sider. jeg og har alt av foringer nytt, powerflex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 hmm, 2 runder på begge sider. jeg og har alt av foringer nytt, powerflex he alt av powerfleks i æu.. men glemte å kappe stanga på foringene så de går ikke helt sammen.. mulig d som gjør den slapp i ræva? Men vis du jekker opp bilen din bak er fjærene løse da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 spørs om du skal henge deg med på en bestilling av gsp coilovers jørgen.. Spørs d pris på d da? tuv godkjent? nei i tengte egentlig å sette d justerbare på 545n å ha på bilstein og senkefjære på m535n så den e godkjent vis i bli stoppa;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Begynner å bli rimelig Off topic nå må jeg si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Less talking, more pictures! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Word! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeBerg Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hei folkens. Ja, eg har litt bilder å se igjennom, så det komme mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeBerg Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hei folkens.Ja, eg har litt bilder å se igjennom, så det komme mer.... mega bra bilde! Har du flere av bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Jeg skulle nedover å ta masse bilder, men plutselig fikk jeg hjelp til å flytte, så det ble ikke tur på meg engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå