Gå til innhold

BMWCCN Våler 11-12 sept. Bilder (legg inn her)

Oddey
 Share

Anbefalte innlegg

Sånn sett ja, da er jeg med. Forsøkt det ved tidligere forsøk, men jeg syns bildene blir alt for uskarpe til min smak. Skal prøve meg litt mer fram på den fronten på neste banetreff og forsøke med andre søkermønstre. Personlig er det som irriterer meg mest av alt med bildene mine er at de er sinnsykt kornete og uskarpe for min smak på 150mm+, som jeg tar mange bilder på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sandersen: Det er den en viss Bjørnar (?) bygde for noen år siden. Fra Skiensområdet.. Da hadde den bla BBS hjul, tyskerstuk og forferdelig stygg bakfanger. Mulig det er samme eier ennå. Nå så den rimelig rå ut. Har jo M60 V8er under huven, strøkent som F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandersen: Det er den en viss Bjørnar (?) bygde for noen år siden. Fra Skiensområdet.. Da hadde den bla BBS hjul, tyskerstuk og forferdelig stygg bakfanger. Mulig det er samme eier ennå. Nå så den rimelig rå ut. Har jo M60 V8er under huven, strøkent som F.

oj oj ikke dumt.. så veldig strøken ut da jeg så den kom trillandes ihvertfall! ikke feil motor heller da! får bare mer og mer løst på e30 igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clerion, Syns du overdriver beskjæringen en smule. Det må være litt luft rundt bilene (etter min smak!). ;)

oddis, Huffda, den som var så DØNN strøken før! Vant jo masse priser hvis jeg ikke husker feil. Er ikke han som bygde den BMW-mekaniker?

Jeg syns den er ganske strøken enda :) Vet ikke om han var BMW-mekaniker eller hva, bare at han var en av de første i Norge med V8 i E30, sammen med Haraldfyren fra Ålesund (Warsteiner dekor og svær frontsplitter).

Her er iallefall bilen fra 2006 Våler CCN. Siste gang jeg så den da den taket der. Dårlige bilder her:

15.jpg

17.jpg

9-1.jpg

fp56qgtbbb8adx9ikqth.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...