oddis Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Sånn sett ja, da er jeg med. Forsøkt det ved tidligere forsøk, men jeg syns bildene blir alt for uskarpe til min smak. Skal prøve meg litt mer fram på den fronten på neste banetreff og forsøke med andre søkermønstre. Personlig er det som irriterer meg mest av alt med bildene mine er at de er sinnsykt kornete og uskarpe for min smak på 150mm+, som jeg tar mange bilder på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Holder nå på i skrivende stund å laste opp 423 bilder. Noen har fått bilder på mail mens andre ikke har fått enda. Men fortvil ikke. Dere er ikke glemt. Noen smakebiter mens vi venter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Takk for flotte bilder Stig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Se der er bilen jo. Har du fler av min gamle sliter, 2002 med reg nr DA21010? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Javel folkens. Da kan dere sette dere godt til rette og bla til dere blir blå... Dette er alle bildene som jeg har tatt vare på av de nesten 800. http://s181.photobucket.com/albums/x256 ... show#/grid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 hvor går denne? syntes at jeg så denne i porsgrunn her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Noen av mine, ikke all verden men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Sandersen: Det er den en viss Bjørnar (?) bygde for noen år siden. Fra Skiensområdet.. Da hadde den bla BBS hjul, tyskerstuk og forferdelig stygg bakfanger. Mulig det er samme eier ennå. Nå så den rimelig rå ut. Har jo M60 V8er under huven, strøkent som F. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Clerion, Syns du overdriver beskjæringen en smule. Det må være litt luft rundt bilene (etter min smak!). oddis, Huffda, den som var så DØNN strøken før! Vant jo masse priser hvis jeg ikke husker feil. Er ikke han som bygde den BMW-mekaniker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Sandersen: Det er den en viss Bjørnar (?) bygde for noen år siden. Fra Skiensområdet.. Da hadde den bla BBS hjul, tyskerstuk og forferdelig stygg bakfanger. Mulig det er samme eier ennå. Nå så den rimelig rå ut. Har jo M60 V8er under huven, strøkent som F. oj oj ikke dumt.. så veldig strøken ut da jeg så den kom trillandes ihvertfall! ikke feil motor heller da! får bare mer og mer løst på e30 igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Her er noen av bildene mine fra treffet Noen som vet åssen felger dette er? syns de var skamrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Rondell D58 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Clerion, Syns du overdriver beskjæringen en smule. Det må være litt luft rundt bilene (etter min smak!). oddis, Huffda, den som var så DØNN strøken før! Vant jo masse priser hvis jeg ikke husker feil. Er ikke han som bygde den BMW-mekaniker? Jeg syns den er ganske strøken enda Vet ikke om han var BMW-mekaniker eller hva, bare at han var en av de første i Norge med V8 i E30, sammen med Haraldfyren fra Ålesund (Warsteiner dekor og svær frontsplitter). Her er iallefall bilen fra 2006 Våler CCN. Siste gang jeg så den da den taket der. Dårlige bilder her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 jaaa stemmer det.. denja, kjenner han ene som satt på(han til venstre på siste bilde) blitt bra den her!! er det den her tor erik har retta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Rondell D58 18" Jeg tipper 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå